wtorek, 31 grudnia 2019

NOWY ROK TUŻ TUŻ...

...a ja zrobilam mały rachunek sumienia.Zazwyczaj nie rozpamiętuję tego co było, ani nie robię wielkich postanowień noworocznych, jednak tym razem  postawiłam sobie pewne wyzwanie .Jest nim ożywienie tego bloga, którego tworzyłam przecież  już parę lat i którego prowadzenie sprawia mi frajdę. Czy mi się to uda? Sami będziecie mogli sie przekonać.












Po tych świątecznych jeszcze fotkach nie zostało mi nic więcej , jak życzyć Wam :
                                                
                            SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU

8 komentarzy:

  1. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!!!Mam takie samo postanowienie zobaczymy czy się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Jowi! Niech się spełni, bo Twoje posty są pełne piękna! Fantastczne aranżacje domowe i cudnie sfotografowane! Szczęśliwego Nowego Roku! Pola

    OdpowiedzUsuń
  3. Nietuzinkowe dekoracje, przepiękne, szczególnie te królewskie łabędzie. WOW! Mam nadzieję, że wytrwasz w swoim postanowieniu dotyczącym bloga. Coraz mniej nas w tym blogowym światku, a ja, tradycjonalistka wolę ich uporządkowaną formę niż chaos facebooka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takie łabędzie polowałam już ładnych kilka lat.W końcu udało się.Czas upływa bardzo szybko i to prawda ,że z tych z nas , które zaczynały prowadzenie bloga niemal dekadę temu jest już bardzo niewiele.No , ale my jeszcze jesteśmy ...i tak trzymać...

      Usuń
  4. Wspaniałe dekoracje, piękne :) Trzymam kciuki za prowadzenie bloga i wytrwałość ...ja od dziesięciu lat bez przerwy :) Wszystkiego dobrego i pięknego na ten Nowy Rok niech marzenia się spełniają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję....Tobie również wszystkiego co najlepsze...

      Usuń