czwartek, 26 grudnia 2019

ŚWIĄTECZNY CZAS

Tak dawno nie pojawiałam się na blogu ,że sama nie wiem od czego zacząć. Na życzenia świąteczne już trochę za późno. Mam nadzieję jednak,że ten świąteczny czas upłynął Wam w spokojnej i radosnej atmosferze a czas , który został do końca roku również będzie dla Was przyjemny. Nie będę dziś pisała o tym co u mnie się działo przez te parę miesięcy, bo to nie czas i miejsce na takie wspominki.Dziś świętujemy, radujemy się i właśnie taki chcę post stworzyć dziś.Zapraszam  więc Was do obejrzenia kilku zdjęć z naszego domu .













Głowa renifera ,na zdjęciach poniżej, powstała na 2 tygodnie przed świętami.Bardzo się cieszę ,że udało mi się ją ukończyć, tym bardziej ,że szydelkując ją ,miałam nieco kłopotu ze zrozumieniem pewnych miejsc w instrukcji.
Teraz zaczęłam szydelkować głowę barana,Na razie bez niespodzianek   i oby tak dalej.








 No a to nasz  ostatni nabytek. Upragniony uszak. Ten fotel marzył mi się juz długo. Teraz mogę wygodnie czytać , korzystać z laptopa czy ogladac filmy, a mój kark ma wspaniałe oparcie. Co za ulga.


cdn...mam nadzieję:-)

7 komentarzy:

  1. To tutaj miał być komentarz :) Kochana, napisałam go pod kolejnym postem bo przeglądałam kilka razy. Jestem zauroczona! Twoim talentem, pięknymi aranżacjami, wyszukanymi dodatkami... A portret konia powalił mnie na kolana. Fantastycznie zestawiony z innymi dodatkami. Jestem pod wrażeniem całego domu... Pięknie! Dosiego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za tak ciepły, tchnący wielce pozytywna energią komentarz...Dosiego Roku !

      Usuń
  2. Pięknie udekorowałaś mieszkanie. Pozdrawiam 🌲🌲

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj , dom przepiekny, ja też miałam kilkumiesueczna przerwę i właśnie teraz zapragnęłam wrócić. Przypadek? Nie sądzę, Boże Narodzenie to dobry czas, żeby coś zacząć od nowa. Po raz kolejny, kolejny i kolejny.;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest.Nowy rok, nowy początek, nowa szansa....

      Usuń
  4. Wspaniały dom, pięknie urządzony. Ukłon dla Ciebie za dobry gust. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń