niedziela, 19 marca 2017

WIOSENNE PANIENKI W DELIKATNYCH BEŻACH

Takie dokładnie są dwie kolejne laleczki ,które powstały niedawno.Jedna z nich to prezent dla mojej szwagierki, której marzyła się taka lala.Pracuję już nad kolejnymi, choć już nieco inaczej ubranymi, ale o tym na razie sza. Jedno jest pewne, coraz trudniej siedzieć mi przy maszynie, kiedy za oknem coraz ładniejsza pogoda.Całe wczorajsze popołudnie spędziłam w ogródku. a do domu wróciłam dopiero, kiedy zrobiło się ciemno, choć zamierzałam wrócić w ciągu 2 godzin. Właśnie takie są prace ogrodowe, planuje się jedno, jednak  później mówi się , a jeszcze to , ...i to ...i to....No, ale wracając do laleczek, zapraszam do obejrzenia zdjęć, bo oczywiście zrobiłam im małą sesję.












przesyłam wirtualne uściski:-)

9 komentarzy:

  1. Prześliczne i takie delikatne :) pozdrawiam Lidka

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności tam z Tobą mieszkają , towarzystwo pierwsza klasa :) Pozdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze panienki w wiosennej scnrii:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te lalunie, takie białe, że aż blasdk od nicj bije :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudne lale/... I piekne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze panieneczki !
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne! Będę wpadać częściej, a mam co nadrabiać :-) Do przeczytania :-) A spędzania dużo czasu w ogródku zazdroszczę, tak pozytywnie :-)

    OdpowiedzUsuń