czwartek, 22 grudnia 2016

NA PREZENT.

Jak wspomniałam ostatnio ,sporo czasu spędziłam przy maszynie, ale i z szydełkiem oraz drutami nie tak mało.Wszystkie powstałe prace będą prezentami.Alicja z królikiem to laleczki powstałe na życzenie pewnej pani. W internecie jest ich  zdjęcie, ale wykroju niestety nie znalazłam, dlatego stworzenie go , to było wyzwanie. Powstały 2 komplety,  jeden ma aż 60 cm.



\
 Laleczki w sweterku czy w płaszczyku skradły niejedno serce.




 Kiedy poproszono mnie o uszycie parki króliczków w wiosennych kolorkach , byłam nieco zaskoczona ...no ale oczywiście i je uszyłam.





 Dostałam też króliczka golaska,z którego miałam zrobić baletnicę....


 kolejna choineczka


 kangurki 


 przytulanka


 Myślę że jeszcze uda mi się wpaść tu przed Wigilią , więc z życzeniami się wstrzymam :-)...

7 komentarzy:

  1. Coś pięknego! Ten Biały Królik jest przecudny! No i Alicja też. I kangurki takie słodkie...
    Wesołych Świąt pełnych radości i miłości!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, wszystkie są tak piękne! Kangurki przecudowne! Króliczek w sukience w gwiazdki słodki, baletnica... No i choinka mój nr 1. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne szyjątka! Kangurki i choineczka The Best:-)
    Zdrowych, Pogodnych i Wesołych Świąt!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Same śliczności...
    Wesołych Świąt!!!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe... życzę magicznych Świąt... pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Kangurki powalające !
    piękne szyjątka stworzyłaś.
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

  7. królik i kangurki cudowne.
    Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń