sobota, 31 grudnia 2016

OSTATNIE TRZY

Jak się obawiałam przeziębienie dopadło również i mnie :-(.Jednak pomimo ciągłego prychania i smarkania,postanowiłam  się nieco zmobilizować i teraz , kiedy wokół panuje cisza , bo wszyscy śpią, stworzyć tego krótkiego posta, aby zamknąć nim temat moich prac powstałych w tym roku.Ostatnie trzy lale miały swoje małe sesje i teraz mogę Wam je juz pokazać.












Miałam w planach jeszcze jednego posta z życzeniami na Nowy Rok, jednak ponieważ nie mam pewności czy uda mi się go dopracować, dlatego już dziś chciałabym Wam wszystkim życzyć wszystkiego dobrego, dużo zdrowia, powodów do radości i spełnienia marzeń.

7 komentarzy:

  1. Jestem pod urokiem Twoich lal.Ubranko pierwszej w iście Chanelowskim stylu,Sweterek również.Sama ubrałabym takie wdzianka.Super.Zyczenia Noworoczne składałam przy ostatnim poście więc nie będe się powtarzać.Pozdrawiam z uściskiem Alicja

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne lalki, co jedna to ładniejsza, wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju jakie cuda!!!! Szycie ubranek to dla mnie czarna magia ;p A te sweterki tez sama dziergasz?
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Jowi!
    Śliczne lalki i jak piękne przyodziane! Jedna ładniejsza od drugiej! Odlotowe mają pantalony! ;)Zdrowiej! Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne lalusie :) Pozdrawiam noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyjątkowe i piękne są te Twoje lale. Mają świetne sweterki :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycające, Twoje tildy są przepiękne!!!

    Najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń