wtorek, 12 stycznia 2021

ŚWIĄTECZNY POKÓJ NATALKI

 Pokój Natalki .Ona rośnie, zmienia się...zmienia się również jej pokoik.Przez ostatnie 10 lat był niezwykle kolorowy, jednak od pewnego czasu , mojej ,już nie tak małej córci ,marzyła  się zmiana.Podczas jej wakacyjnego pobytu w Polsce postanowiłam spełnić to marzenie i  pędzle poszły w ruch. Odświeżyliśmy ściany a jedną pomalowaliśmy na dymny róż (niestety mało tu widyczny, bo zaledwie kawałek  za drewnianymi żołnierzykami)Do tego nowe zasłony, kapa na łóżko. Meble rozjaśniłam farbami kredowymi( w rzeczywistości są nieco jaśniejsze  niż na zdjęciach).W drzwiach witrynki pojawiła się tkanina, słoń i dziewczynka ,jak dla mnie bajeczna...a skrywa za sobą różnokolorowe gry i książki.Podobną tkaninę , tym razem z dziewczynką i misiem, oprawiłam w ramę i umieściłam nad łóżkiem. No i w końcu dochodzimy do sedna .W tym roku po raz pierwszy Natalka miała swoją, całkiem dużą, choć "slim" choinkę.To ona zwraca na siebie ostatnio cała uwagę , zaraz po wejściu do pokoju dziecinnego.O ozdobach decydowała Natalka. Ja postanowiłam się nie wtrącać, no może poza małym wyjątkiem-pomponowe aniołki dostała ode mnie w kalendarzu adwentowym















Różowy żołnierzyk. Oczywiście nie zawsze był taki. Zanim go przemalowałam był granatowo -czerwono -czarny.














A gdyby ktoś był ciekawy jak wygladała ta część pokoju  kiedyś, zapraszam TU , TU i TU.

                                                              Buziaki i do następnego postu.

12 komentarzy:

  1. Rosną nam dzieciaki i zmieniają się ich gusty. Fajny klimat pokoju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda.W dodatku dzieje się to tak szybko...

      Usuń
  2. Przepiękny pokoik Jowi! Nie wychodziłabym z niego ani na krok. Wszystko wspaniale skomponowane, ze smakiem i przeuroczo. Ozdoby choinkowe i inne dekoracje również bardzo mi sie podobają :) A bladoróżowe podusie na szarej narzucie pięknego łózka, to już mistrzostwo świata!
    Gratuluję dobrego gustu. Pozdrawiam ze snieżnej PL dziś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te szystkie miłe słowa...u nas dziś też deliktanie pada śnieg.

      Usuń
  3. Piękny pokój, myślę, że każda duża i mała ,,dziewczynka,,czulaby się w nim dobrze:) Piękne dekoracje choinki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta jedna z pewnością tak...i to mnie ogromnie cieszy.

      Usuń
  4. Pokoik jak z bajki:-) U Ciebie wszystko dopracowane w każdym szczególe. Przepięknie!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co nieco jest jeszcze do zrobienia, ale cieszę się z tego co już nam się udało zrobić...

      Usuń
  5. Wspaniała zmiana pokoju a w świątecznej szacie prezentuje się jeszcze piękniej. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo..święta -the most wonderful time of the year

      Usuń
  6. Jowi lubię tu zaglądać, wszystko u ciebie takie wysmakowane i urocze, że chce się pogapić i powzdychać.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń