wtorek, 7 listopada 2017

RUFFLE PILLOW

No i proszę...mamy już listopad, lada moment na niemal wszystkich blogach zaczną pojawiać się dekoracje świąteczne, a na niektórych nawet  już sie pojawiły. W głowie mam całkiem sporo pomysłów , mam nadzieję ,że większość z nich uda mi się zrealizować,ale wiem ,że będzie krucho z czasem , bo choć i ja  także chciałabym  wreszcie skupić się na zimowych szyjatkach, póki co siedzę w falbankach i szyję  głównie poduszki.Te , które pojawią sie w dzisiejszym poście  są romantyczne i zwiewne, a to właśnie za sprawą falbanek.










Ten fikuśny centymetr krawiecki kupiłam w sklepie TCHIBO.Obudowa jest metalowa, a ponieważ ja unikam plastiku, więc ten jest dla mnie idealny.Kubek natomiast to zakup w Ikea.I tym zakupowym akcentem ,żegnam się dzisiaj z Wami ;-).

4 komentarze:

  1. Pięknie wyszły,podziwiam za talent i samozaparcie, bo to przecież dużo pracy.Pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie romantyczne poduszki : )A centymetr też bardzo mi się podoba : ) Pozdrawiam z szarej burej Wielkopolski : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne poduchy, jeszcze takich nie widziałam;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pełen romantyzm! Piękne są! A miarka bardzo elegancka :)
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń