środa, 11 października 2017

WSPOMNIENIA Z WAKACJI

Witajcie po dość długiej przerwie. Nasz pobyt w Polsce  trwał nieco dłużej niż zakładaliśmy, no a po powrocie czekał na mnie ogrom pracy zarówno w ogrodzie jak i w domu. Dlatego też nie miałam zbyt wiele czasu na blogowanie , ale mam nadzieje ,że teraz to sie zmieni. W ostatnim poście pisałam o tym jak wspaniale spędzaliśmy czas w Polsce. Jedną z atrakcji była wizyta w KOLEJKOWIE we Wrocławiu. Świat miniatur podobał się Natalce, jak dla mnie mógłby być jednak większy.Poruszajace się elementy wystawy, czy zmieniające sie pory dnia to dodatkowy plus tego parku miniatur, Z pewnością warto go zobaczyć. Natalka skorzystała też z imprezy w klodzkiej galerii-główna atrakcja świnka Peppa.Była możliwość zrobienia sobie zdjęć z Peppą ,  hostessy zajmowały sie robieniem zwierzątek  , kwiatków z balonów, malowaniem twarzy dzieciom.Był też dmuchany zamek , w którym dzieci skakały i szalały....radocha na całego dla wszystkich maluchów-dla rodziców już pewnie mniej ;-)...tłumy i kolejki....same wiecie...
















Do zobaczenia nastepnym razem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz