czwartek, 10 marca 2016

A PO DESZCZU...

zawsze wychodzi słońce. No prawie zawsze. Musze przyznać ,że niezwykle rzadko się zdarza, aby deszczowa aura utrzymywała się dłużej niż 2-3 dni. Często już po jednodniowych opadach , kolejny dzień jest bardzo słoneczny i to bez względu na pore roku.Dlatego nigdy nie utyskuję na deszcz, ja wręcz czekam aż spadnie , bo dzięki  niemu  cała roślinność ożywa.Wiem,że w Polsce teraz pogoda mało wiosenna, ale  wcześniej czy później i  to się zmieni. Tymczasem jeszcze kilka ujęć z mojego ogródka....no nie mogłam nie zrobić kilku fotek, kiedy na dworze tak pięknie.














A tutaj płotek który zrobiłam , o którym wspominałam w ostatnim poście.



















Weekend tuż tuż...u nas nieco dłuższy bo 3 -dniowy:-).Ostatnie imprezy przed postem....

14 komentarzy:

  1. U Ciebie już piękna wiosna! U mnie jeszcze zima i strasznie zimno! Już nie mam siły ciągle mi zimno...już czas abym i ja zaznała tej ciepłej, pięknej wiosennej aury! Piękne zdjęcia! Uściski! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też jestem ciepłolubna, dlatego tak odpowiada mi tutejszy klimat....

    OdpowiedzUsuń
  3. No piękna soczysta zieleń króluje:) u nas przedwiośnie...słońce nas nie rozpieszcza...jeszcze:) ale wszystko przed nami.Z utęsknieniem wyczekuję ciepełka.Pozdrawiam z Mazur Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cierpliwości....na pewno już niedługo....:-)

      Usuń
  4. Jak patrzę na twoje kadry to przyznaję - ciężko uwierzyć, ze to już tegoroczne wiosenne migawki ... a jak patrzę na swój ostatni post, to niestety wiem, że u nas zima nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nie...moja mama pokazuje mi czasem wydoki za oknem....więc tym bardziej ciesze się z pogody tutaj...

      Usuń
  5. Ohhh... jak tam u Was jest pięknie,no po prostu zazdroszczę okropnie :):):) Ale na poważnie, naprawdę, mam już dość tego szarego czegoś, co za oknem.
    Ale dobrze, będę cierpliwa :)
    A mam pytanie, na jednym ze zdjęć, na drzewku rosną różowe kwiaty, czy to jest judaszowiec? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak i mi się wydaje, choć u mnie to raczej nie wyglada na drzewo a duży krzak...

      Usuń
  6. Przepraszam, gdzie Ty mieszkach kochana...takie kwiaty juz teraz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Grcji....dobrze ,że w pogodzie nie ma tu kryzysu ;-)...

      Usuń
  7. Jak pięknie, u nas cebulkowe rowniez kwitną,ale te konwalie totalnie mnie zaskoczyły.Cudownie masz:)Warto czekac cąłą zimę na takie widoki.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja bym chciała taką wiosnę już u nas, od razu człowiek ma więcej energii. Na szczęście mamy Twoje piękne fotki i jest czym nasycić oczy. Buźka, papa

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja Ci zazdroszczę tego klimatu! U mnie od dwóch tygodni nie ma słońca i wiecznie pada, do tego zimno jakby późna jesień była :( Niech już wreszcie przyjdzie wiosna, ciepła i słoneczna bo zwariuję!!
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja tak czekam, AZ u mnie zakwitna tulipany, pragne koloru w ogrodzie! U was tak pieknie... Ale ale.. Moj maz stwierdzil, ze na stare lata, oj, jak to brzmi, kupimy jakas chatynke w Grecji, aby stare kosci wygrzewac w sloncu. Dobry pomysl😊

    OdpowiedzUsuń