środa, 30 grudnia 2015

ZIMA W DOMU.

Niewątpliwym plusem mieszkania w Grecji, jest tutejsza pogoda.Mnie bardzo odpowiada, choć w zimie  tęsknie za śniegiem. Niestety z tego co widzę, to nie jestem w tym odosobniona , bo z roku na rok , klimat się  zmienia  i również  w Polsce na  białe święta nie można było liczyć. Postanowiłam więc zimowy klimat stworzyć i  wprowadzić go do domu. Przy okazji będziecie mogli zobaczyć stolik , który wcześniej służył mi w drugim pokoju , podczas pracy przy maszynie a teraz został pomalowany w biało-niebieską szachownicę i tablicę, którą zrobiłam na parę dni przed świętami a którą  w ryzach ;-) trzyma stara rama.

















Jutro będziemy świętować Sylwestra, co prawda w domu, ale za to w towarzystwie mojej mamy , która przyjechała do nas wczoraj.Natalka jest przeszczęśliwa z tych odwiedzin a i ja czuję się wspaniale.
Chciałabym  i Wam życzyć wspaniałego  Sylwestra, takiego jakiego sobie wymarzyliście.....

11 komentarzy:

  1. podziwiając twoje kadry naprawde czuć, że to zima ...
    szkoda, że za oknem jednak wiosna, jakoś nie pasuje mi to do tych świąt ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my to okna pokryliśmy sztucznym śniegiem....a dziś rano poprószył ten prawdziwy....cudnie....

      Usuń
  2. To masz szczęscie,ze przyprószył!
    U nas go jak na lekarstwo, tylko zimno okrutnie od trzech dni...
    Klimatycznie żegnasz stary rok:)
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!
    Pozdrawiam:)
    M.Arta
    P.S. Ja tez zapraszam na CANDY!

    OdpowiedzUsuń
  3. płaszczyk tej panienki skrojony na miarę, cudna ona.....
    podziwiam zawsze twoje miejsce na Ziemi.... oj ładnie tu, ładnie

    Pozdrawiam,
    Martita

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny klimat, jak z bajki ! Pięknej codzienności w Nowym Roku ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ u Ciebie zimowo ;)jest to na pewno pomysł, kto wie, czy przy kolejnych świętach się nie przyda, można by jeszcze pomyśleć o zaokiennych oszronionych gałązkach i siedzących na nich ptaszkach ;), ciekawa jestem co na to moje koty ;))A sylwestr minał nam spokojnie z rodzicami a następnie w wygodnym łóżku.
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Można? Można! Wspaniała prywatna zima w Twoim domku :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne , zimą otulone zdjęcia :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :) Ściski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrego Roku pełnego miłości, szczęścia i nowych pomysłów.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że spędziłaś cudowne chwile w towarzystwie mamy :) A brak śniegu wspaniale rekompensujesz pięknymi ozdobami!!!

    Wszystkiego co najlepsze na każdy dzień 2016 roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też miała byż jedna gałązka... w celu dekoracji.
    A pani w szarości wspaniała!
    Wszytskiego dobreg, wypaśnego, szczodrego, wspaniałego na nowy 2016!

    OdpowiedzUsuń