wtorek, 30 kwietnia 2013

WIZYTY I ODWIEDZINY

Kilka godzin temu wróciłam  do domu  po mojej wyprawie do Wrocławia i odwiedzinach u babci. Targowisko wrocławskie nieco mnie rozczarowało i wyszłam z niego z pustymi rękami. Następne było ZOO. Ostatni raz byłam  w nim chyba 5 lat temu. Okazało się ,że niemała jego część jest w przebudowie,(nieco zaskoczona byłam ceną biletów). Po  zaledwie godzinie przechadzania sie zaczęło padać. I to nie jakieś zapowiadane  przelotne deszcze tylko niemal ulewa. Kiedy więc znalazłyśmy  się(ja , moja mama i Natalka) u babci, byłam podwójnie  zadowolona. Pstryknęłam  w babcinym ogródku kilka fajnych fotek, ale o tym następnym razem . Dziś parę ujęć z przedpokoju mojej mamy. Jeśli komuś spodobał się pokazany wcześniej pokój, to myślę ,że i przedpokój też.Ponieważ rodzice mają 2 psiaki,Nelę i Megi, obydwie mają swoje budki, właśnie w przedpokoju
 
grafika uwieczniajaca noworudzką uliczkę

 



 

Udanego majowego weekendu i do zobaczenia u Was.

32 komentarze:

  1. jaka piękna ta komoda !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta maszyna do pisania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo klimatyczny:)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. ciężka ta komoda??jak nie to wynoszę! cudna jest przydałaby się tak u mnie :P
    do maszyn do pisania mam słabość ;)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne gadżeciki mama ma gust..pozdrawiam Gosia z homefocuss.blogspot.com zapraszam dziś migawki z mojego domu

    OdpowiedzUsuń
  6. u nas też leje, taka majówka deszczowa, kalosze i parasole się przydadzą;) cudna maszyna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czuć klimat i dobrą energię, jak pisałam ostatnio :) A propos pogody: Wyobrażałam sobie, że będę leżeć na leżaku na werandzie a tu pada i pełno chmur! No cóż, najważniejsze to zachować pogodę ducha :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My planowaliśmy grila-niestetyobejdziemy się smakiem.

      Usuń
  8. Ma to wszystko klimat-czyli ręce i nogi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna komoda i skarby na niej , bardzo ładnie, czekam na ogród :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Budy swietne ale gdzie te pieski?????pokaz je..maszyna do pisania i komoda fantastyczne.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psiaki są w budkach, można je nawet dojrzeć. Zrobiłam imzdjęcia, ale nie wyszły dobrze ze względu na światło(rozmazane) i dlatego ich nie wstawiłam.

      Usuń
  11. Stylowy klimacik, pełen pięknych skarbów;)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  12. A gdzie na targ się wybrałaś jeśli można spytać? na młyn czy pod halę stulecia?bo ja zazwyczaj wybieram się na młyn i tam można wygrzebać czasami jakieś skarby:) a u Rodziców jest klimatycznie, najbardziej urzekła mnie maszyna do pisania...świetna!Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pod halę, apod młynem kiedy można się wybrać?

      Usuń
    2. Zawsze w niedzielę, to jest koło Korony, to jest raczej taki pchli targ. Od wystawki garażowej po ciekawe stoiska, ale na pewno ceny niższe niż pod halą. I za wstęp nic nie kasują:) ja właśnie tam najczęściej bywam, także polecam:)

      Usuń
    3. Dzięki za namiary :-)

      Usuń
  13. Bardzo podoba mi się piekna grafika i stara maszyna do pisania - klimatycznie.
    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały klimat...pełen uroku:)

    Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz posyłam promyki słonka*
    Peninia♥♥♥
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. niesamowity jest ten mebel! ach kocham takie skarby:))) i ta maszyna, obraz.... wszystko tworzy świetną całość:))) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, i maszyna do pisania, klimatyczne miejsce

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny przedpokój :) Wspaniała komoda, maszyna do pisania i hamsa :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przedpokój jest tak samo klimatyczny jak pokój! Komoda i maszyna do pisania są fantastyczne!
    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się ta szafka bardzo bardzo podoba. Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak czytam, patrzę i rozmyslam, czy Ty nie jesteś w Nowej Rudy k. kłodzka ?
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, a dokładnie ze Słupca.Czyżbyś i Ty pochodziła z tamtych stron?

      Usuń
    2. No ja z Jugowa a mój mąż ze Słupca hihi
      Może się nawet znacie :)

      Usuń
    3. napisałam ci maila, ale nie wiem czy doszedł :(

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Faktycznie jest, ale się zawieruszył.

      Usuń