czwartek, 19 października 2017

GRZYBOBRANIE

Pewnie część z Was miała okazję ostatnio wybrać się na grzybobranie.Jako dziecko bardzo lubiłam chodzić z dziadkami po lesie w poszukiwaniu podgrzybków, prawdziwków, zajączków czy kurek.Teraz na te wyprawy ,  kiedy jestem w Polsce,wybieram się razem z moją córcią i  z moimi rodzicami. W tym roku ,przed moim powrotem do Grecji, udało nam sie wybrać dwukrotnie. Natalka złapała bakcyla i szukanie grzybów sprawiło jej sporo frajdy , tym bardziej  ,że już samo spacerowanie po lesie bardzo lubi.Przy okazji zrobiłam parę zdjęć dość osobliwym grzybkom . Las o tej porze roku jest piekny. Mieniące sie różnymi kolorami liście, cudne wrzosy, jarzębina....no i natknęłysmy się na zająca :-).
  

z muchomorkiem












4 komentarze:

  1. Bardzo piękny czas spędzony z rodziną na łonie natury :) Ja uroki grzybobrania odkryłam w tym roku i powiem szczerze, że bardzo mi się spodobało :) a jaka radość miałam ze znalezienia kilku podgrzybków i maślaków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. te poszukiwania :-) wciagają nie tylko dzieci , ale oto prawda ,ze to równiez przyjemność dla wielu dorosłych...ja sie do nich zaliczam.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak cieszy czas tak fajnie spędzony z rodziną:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Kochana. Próbuje reaktywować mój uśpiony od paru miesięcy blog. Czy mogę prosić o pomoc i umieszczenie go na bocznym pasku na Twoim blogu? Link do niego to - http://sielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń