czwartek, 11 września 2014

LENIWIE ALE PASTELOWO

 Przyznaję bez bicia,że ostatnio mało mnie w blogowym świecie.Czyżby dopadło mnie  jakieś lenistwo blogowe? Nie znaczy to, że w realu  nic się nie dzieje . Wręcz przeciwnie, w domu zagościło kilka mebli, które przeszły metamorfozę, całkiem sporo szyjątek wyszło spod maszyny i trafiło do różnych domów zanim zdołałam je uwiecznić , no i w ogrodzie też zmiany....tylko jakoś czasu mi brak żeby to "obcykać", bo już kolejne rzeczy czekają ,żeby się nimi zająć i kolejne pomysły do uszycia....No, ale żeby ruszyć z miejsca pokażę dziś kilka fotek pastelowych szyjątek, które powstały podczas tych wakacji....

 

 













Do zobaczenia  wkrótce......będą morskie klimaty ;-)


19 komentarzy:

  1. śliczne pastelówki:) wianki - szczególnie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle stworzyłaś cudne szyjątka.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wianek turkusowy - cudo. Świetny dobór tkanin. Twoje prace porywają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wianki i babeczki cudne !!!
    Jeszcze tak letnio i kolorowo, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Szyjątka cudne! Piękne kolorki i wzory:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowności!Od razu mi się cieplej zrobiło i przeziębieniowe dreszcze po plecach jakby słabiej zaczęły pełzać : ). Dla odmiany zapraszam do siebie na mitaniaszyje.blogspot.com,pozdrawiam Cię serdecznie : ).

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuu,morskie klimaty-to co lubię :))
    Śliczne pastelowe szyjątka,perfekcja wykonania!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne i takie...letnie i słoneczno wakacyjne..

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne rzeczy szyjesz; wianek z domkami jest uroczy :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze raz dziękuję.....już dość dawno nie pokazywałam żadnych moich prac, więc tym bardziej miło usłyszeć tak ciepłe słowa....

    OdpowiedzUsuń
  11. każdego czasem dopada taki blogowy leń, jak wiesz czasem też przez to przechodze, ale później nadchodzi podwójny zastrzyk energii i cudnie sie wraca.
    Twoje szyjątka jak zawsze przepiękne takie pasteLOVE. ptaszki w gwizadki mnie urzekły.

    wysyłam mnóstwo uśmiechów.

    p.s. mam nadzieję, że pokażesz nam swój ogród.
    masz śliczną muzyczkę, aż żal wychodzić z bloga

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie....pastelowe, śliczniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeuroczo Ci wyszło to wszystko. Bardzo fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja widziałam torciki bezowe z truskawkami i bitą śmietaną:) Piękne wszystko jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kolorki ,urocze rzeczy stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko! Jakie piękności wychodzą z Twoich rąk! Jestem pod ogromnym wrażeniem! Piękne wszystko i tak starannie wykonane! Perfekcja w każdym calu! Podziwiam i jestem w zachwycie! Zabieram Cię ze sobą. Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  17. Keep on working, great job!

    OdpowiedzUsuń