wtorek, 31 maja 2022

ZMIANY, ZMIANY.

 Już od jakiegoś czasu chodziły za mna zmiany , jakich chciałam dokonać w jednym z naszych pokojów.Głównie dotyczyły one  ławy, która swoimi wymiarami przekraczała limity narzucone przez metraż pokoju, a wykorzystana była przez nas zaledwie w połowie.Drugą taką rzeczą była tablica która , również przytłaczała  to pomieszczenie.Postanowiłam więc zebrać siły i zadziałać. Z blatu stołu powstała rama tablicy. Stara rama tymczasowo poszła w odstawkę, a sama tablica została przycięta do nowego kształtu.Natomiast szkielet stołu został skrócony a blat zastąpiony tym z mojego biurka(na którym obecnie znajduje się spora decha-ale i nad tym pracuję).Kolejna zmiana to abażur. Marzy mi się spora kula. Niestety ponieważ tymczasowo nie widzę niczego wyszukanego, jak na razie muszę się zadowolić ta papierową.




I żeby nie było, że nie szyję. Poducha  na wprost i kolejna z boku , te w stylu boho ,powstały z dywaników łazienkowych. Kupione po przecenie, więc w porównaniu z cenami prawdziwych poduszek w tym stylu-rewelacja.




Anioł na poniższych zdjęciach to prezent od innej anielskiej duszy, osoby którą znam niemal od początku mojego pobytu w Grecji. Osoby niezwykle szczerej, wrażliwej i hojnej-Konstantiny.Od niej dostałam również 2 kaczuchy ,(trzecia została uszyta przeze mnie) które możecie zobaczyć na paru fotografiach.









A dla porównania zmian, zdjęcie przed metamorfozą znajdziecie poniżej. Tylko nie oczekujcie jakiejś szokującej zmiany, bo takiej nie będzie. Wcześniejszy wygląd pokoju cieszył mnie przez lata. Ta zmiana podytkowana była raczej praktycznością, aby zyskać nieco przestrzeni i nadać  jej nieco lekkości.Tak by nie wygladało ,że każdy mebel jest wciśnięty pomiędzy inne.


A jeśli ktoś ma ochotę zobaczyć bardziej diametralną zmianę, może zerknąć tu.Tak wygladał ten pokój kiedy się tu wprowadziłam.



Udanego tygodnia


13 komentarzy:

  1. Masz piękny, stylowy dom i potrafisz tyle zrobic sama. Ta biel w Twoim wydaniu jest urzekająca. Pomysł z poduszkami z dywanikow rewelacyjny mogę sobie wyobrazić ceny w sklepach tego typu tekstyli. Te skrzydła i anioł są piękne 😊 a lampa pasuje chociaż nie jest taka jak chciałaś. Pozdrawiam artystyczną Duszę 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Ograniczone fundusze w połączeniu z wielkim pragnieniem posiadania domu(domku ;-)) marzeń sprawiają ,że pewne czynności zwiazane z tworzeniem rzeczy , które kiedyś były dla mnie niewyobrażalne, teraz, juz takie nie są. Przed przyjazdem do Grecji nigdy nie szyłam , nie szydełkowałam ,nie robiłam na drutach, nie haftowałam , nie miałam styczności z piła do drewna, wiertarką, farbami i pedzlami itd.Teraz to część mojej codzienności. Jak zawsze, najtrudniejsze sa początki.Dzięki za odwiedziny i pozdrawiam również Ciebie .

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki niewielkim zmianom detali, osiągnęłaś wspaniały efekt! Wiele uroku do wnętrza wniosły też kwiaty w wiklinowym koszu i na stoliku ;-)) Nowa rama tablicy jest teraz stylową ozdobą ściany a pomysł z poduszkami - MEGA!!!
    Jednym słowem - bardzo udane wiosenne zmiany ;-))
    Ślę moc pozdrowień!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ze czasami małe zmiany , mogą być efektowne i cieszę się ,że to mi się udało. Teraz ten pokój podoba mi się dużo bardziej, co nie znaczy ,że to koniec zmian. Pomysłów mam sporo, tyle ,że czas bardzo ograniczony.

      Usuń
  4. Bardzo klimatycznie. Też planuję zmiany, jednak chyba muszę trochę poczekać, bo zmiany z tych grubszych XD Śliczny anioł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przed nami też spora zmiana... wnetrzarska ,ale o tym sza....będzie niespodzianka....

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny i klimatyczny dom. Każdy detal sprawia że jest przytulnie. Podoba mi się :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ideał dla mnie to ,żeby było jasno(biało) ale i przytulnie. Więc jeśli ktoś mi mówi ,że mamy przytulnie, to znaczy ,że jestem na dobrej drodze.

      Usuń
  7. Bardzo udana metamorfoza:) Jak grecki mąż odnajduje się w takim jasnym wnętrzu? :) Cieszę się, ze znów mogłam tu do ciebie zawitać. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początki były trudne.jednak z każdym pomalowanym na biało meblem , z każda ścianą było coraz lepiej. Po 13 latach podoba mu sie ;-).

      Usuń
  8. Przepięknie to wszystko wygląda. Do tego jest w dobrym guście. Obserwuję!
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Bajecznie ...cudo wygląda, piękna zmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokonałaś cudu Jowi. Pięknie u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń