czwartek, 23 grudnia 2021

WELCOME WINTER, WELCOME CHRISTMAS

 Święta tuż tuż. To niemal cud ,że zdołałam opublikować tego posta przed nimi.Chciałam Wam dziś pokazać, co udało mi się wyczarować w tym roku w naszym  domku , na ten piękny czas.Wiem ,że dekoracje niewiele maja tak naprawde wspólnego z istotą tych świąt, ale ulegam temu małemu szaleństwu.W tym roku wyjątkowo mialam potrzebę otoczenia się wesołymi, wywołującymi uśmiech na buzi  dekoracjami, bo caly rok  ,ze wzgledu na to co sie dzieje na świecie, był dla mnie trudny.I nie zapowiada sie na polepszenie.Dlatego dałam upust fantazji i oto co powstało.























Kiedy powoli zapada zmrok zaczyna to wyglądać tak.





W tym roku nie kupiłam w zasadzie żadnych nowych dekoracji, poza gałazkami , bębenkiem i kilkoma  białymi bombkami.Nie wiem jak to u Was wygląda, ale ja "dorobiłam " się przez te wszystkie lata sporej ilości światecznych dekoracji.Mogę więc co roku troche kombinować. Bombki  ptaszki nabyłam w zeszłym roku. Jedne w sklepie Home and You, inne tu w Grecji. Poniewaz kupione były na wyprzedaży ,nie zdążyłam ich użyć.  W tym roku są "jak znalazł". Natomiast ten cudny dziadek do orzechów, to prezent od mojego męża. Dostałam go parę dni temu, tak bym mogła cieszyć się jego widokiem trochę dłużej.

NA KONIEC CHCIAŁABYM WAM WSZYSTKIM  ŻYCZYĆ  ZDROWYCH, RADOSNYCH, RODZINNYCH ŚWIĄT. NIECH TE ŚWIĘTA DADZĄ WAM CHWILĘ WYTCHNIENIA, MOŻLIWOŚĆ ZŁAPANIA ODDECHU. NIECH BĘDĄ SPOIWEM ŁACZĄCYM LUDZI BEZ WZGLĘDU NA JAKIEKOLWIEK  PODZIAŁY.


12 komentarzy:

  1. Cudnie u Ciebie. Te śliczne cukierkowe dekoracje idealnie wyglądają na tle bieli:-)
    Wesołych Świąt!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cukierkowe dekoracje na osłodę życia.Bardzo potrzebne w tym roku.Wesołych Świąt.

      Usuń
  2. Ślicznie. Boże Narodzeie powinno być kolorowe i pełne dekoracji. To takie magiczne święta.
    Wesołych Świąt!

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze zdecydownie takie są.Nawet teraz ,kiedy siedzę na kanapie z laptopem na kolanach i kubkiem kawy w reku, rozglądając się po pokoju, uśmiecham się. Pryjemnie spędza się czas w takim otoczeniu.

      Usuń
  3. Piękne dekoracje. Dzidki do orzechów wspaniale się prezentują. Radosnego Świętowania życzę:-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Jowi stworzyłaś bajeczny klimat - pełen ciepła i przytulności!
    Życzenia zadedykowałaś nam równie piękne, dlatego niech ten świąteczny czas przyniesie Tobie jak najwięcej dobra, uśmiechu i pogody ducha!
    A na to, co dzieje się na świecie, nie mamy przecież żadnego wpływu, dlatego dbaj Kochana o siebie i o swoich bliskich.
    Życzę, byś z tych cennych relacji międzyludzkich czerpała jak najwięcej sił w zwykłej codzienności!
    Ściskam i przytulam czule - Anita.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, pięknie Ci dziękuję za te życzenia.Wszystkiego co najlesze, dużo zdrowia również dla Ciebie i Twoich najbliższych.

      Usuń
  5. to wygląda magicznie! Jak z jakiegoś filmu albo gazety:) cudowna dekoracja, mega atmosferę stworzyła:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudowny klimat stworzyłaś,oczu nie mogę wprost oderwać : )Najlepsze życzenia na zbliżający się Nowy Rok : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Dla Ciebie również wszystkiego najlepszego.

      Usuń