poniedziałek, 16 listopada 2015

LIEBSTER BLOG AWARD-MOJE NOMINACJE :-)

Moja nieobecność wydłużyła się bardzo.Dodatkowo informacje z tego co się dzieje na świecie,  odebrały mi ochotę do jakichkolwiek zabaw-nawet tych wirtualnych. 
Przede wszystkim jednak  , główny powód mojego blogowego  niebytu, to pracowity listopad, bo przecież świeta zbliżają się dużymi krokami. Zebrałam się jednak i postanowiłam wywiązać się z obietnicy  podajac blogi , które chciałabym nominować  do nagrody LIEBSTER BLOG AWARD.



OH MY HOME ,
W DOMU U JAGI 
3 SANDARYNKA
4 ZIELENIE
5 MILKA HOME
6 THE MOUSE HOUSE
7 KARMELOWA KRAINA
8 KAPRYSNE INSPIRACJE
9 BLUSZCZEM OPLĄTANE
10 A(QRA)TNIE

Wszystkie z dziewczyn, które prowadzą powyższe blogi imponują mi energią, tak potrzebną do prowadzenia interesujacego bloga, kreatywnością, pracowitością i pogodą ducha.Będzie mi miło dziewczyny, jeśli przyjmiecie tą nagrodę i przyłączycie się do zabawy.

A poniżej kilka pytań do wyróznionych blogowiczek.

1 Najfajniejsze w blogowaniu jest...
2 Na moim blogu unikam.....
3 Czy prowadzenie bloga sprawia,że tworzysz więcej,dodaje Ci  dodatkowej energii i chęci tworzenia?
4 Czy są rzeczy , które denerwują Cię na innych blogach?
5 Minusem blogowania jest
6 Założyłam bloga ponieważ....
7 Wybrałam taka nazwę swojego bloga , ponieważ....



6 komentarzy:

  1. bardzo dziękuję za tak miłe wyróżnienie:))))))))hmmm...nie biorę udziału w takich zabawach:))...ale może odpowiem na te pytania...choć nie obiecuję:))) miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłoby fajnie....tym bardziej ,że ciekawa jestem Twoich odpowiedzi...

      Usuń
  2. Dziękuję Kochana. Czuję się wywołana i zmotywowana jednocześnie:) Zobaczymy co z tego wyjdzie, hi hi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinko bardzo się cieszę, miło ,że i na Ciebie mogę liczyć....l

      Usuń
  3. Dziękuję ci kochana za wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń