poniedziałek, 30 marca 2015

PIERWSZE KRÓLICZKI

Dzisiejszy post będzie nieco krótki, ale już nawiązujący do zbliżających się świąt, bo będzie o króliczkach, a dokładnie szydełkowych króliczkach....nie mogłam się im oprzeć i z wielką przyjemnością je wyszydełkowałam.....Wzorek  kupiłam na rawelry ale są też dostepne np. na etsy.Znajdziecie tam też opisy wykonania innych lalek.Z całej serii  wyszydełkowałam też kangurzycę, niestety trafiła w ręce mojej bratanicy zanim zdołałam zrobić zdjęcie...ale może kiedyś zrobię jeszcze jedną. Tymczasem powstaje  owieczka :-).





zapowiada się pracowity tydzień...więc życzę Wam dużo energii w przygotowaniach świątecznych....

30 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. a ja czekam kiedy będę mogła oglądać Twoje prace na szydełku....pamiętam ,że miałaś trochę trudności, ale jestem pewna ,że Ci się uda....

      Usuń
  2. ten z różą jest zniewalająco piękny:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Różana owieczka skradła moje serducho! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Są piękne
    Wracam do blogowego świata w nowej odsłonie . Zapraszam grey-home.blogspot.com
    Patti

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ cudne te królisie, jestem pod wrażeniem zdolności :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zobaczyłam to zaniemówiłam, strasznie mi się podobają! Ja pierwszy raz robiłam na szydełku... zrobiłam króliczka,ale takiego zwykłego... ehhh
    Buziaki i miłego poniedziałku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten z różowym jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko jest cudowny!!!Kochana,jestem zachwycona...czekam na dalsze prace!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne są oba! Dużo pracy trzeba włożyć w takie cudo? Pozdrowionka Dora

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne...oba :)
    Miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej ale piękne, jestem zachwycona i rozczulona!

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzę o tym wzorze!!!!! Ten model z xxx jest chyba moim ulubionym. Piękne Jowi!

    OdpowiedzUsuń
  13. Są piękne, mają w sobie to "coś", co sprawia, że chce się je podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne,ten z różami taki romantyczny .

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne, jeszcze takich nie widziałam. Aż chce się przytulać :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. dziewczyny bardzo mi miło i dziękuję za każdy komentarz......króliczki faktycznie są przeurocze i całkiem przyjemnie się je szydełkuje....

    OdpowiedzUsuń
  17. dziewczyny bardzo mi miło i dziękuję za każdy komentarz......króliczki faktycznie są przeurocze i całkiem przyjemnie się je szydełkuje....

    OdpowiedzUsuń
  18. Cóż za talent! Prześliczna ta z haftem krzyżykowym <3. Magiczne ręce masz :)))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Króliczek z różyczką jest cudowny , majstersztyk .
    Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w otoczeniu najbliższych .
    Wesołego Alleluja .

    OdpowiedzUsuń
  20. OMG one sa cudne.
    Radosnych,pięknych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  21. Króliczki rewelacyjne, Życzę pogodnych, pełnych miłości, spędzonych w gronie bliskich Świąt Wielkanocnych. Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wesołego Alleluja! Piękne króliczki! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczności:-)
    Radosnego Alleluja!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń