niedziela, 22 grudnia 2013

WIGILIJNY STÓŁ

Witajcie...
Chyba pierwszy raz postanowiłam zrobić taka przedświąteczną przymiarkę wigilijnego stołu.Stało się tak ponieważ ,nigdy wcześniej  jego oprawa nie była tak nasycona kolorami, więc chciałam się upewnić ,że będzie to ładnie wygladało. Wszystko zaczęło się od choinki. Dla Natalki została ona ubrana  w taki sposób, jak mogliście zobaczyć ostatnio. Pełna barwnych drobiazgów.Ponieważ  nie do końca odpowiadało mi to ,że jedynie ona była taka kolorowa, , pozmieniałam co nieco w całym pokoju. Przyjemnego ogladania.

















Ostatnio powstało kilka rzeczy z wykorzystaniem tkaniny  toile de jouy. Na razie nie mam w swoim dobytku takiej ilości porcelany,z tym wzorkiem ,żeby zaserwować na niej obiad czy kolację ,  więc wprowadziłam pare dodatków uszytych z tej tkaniny.





No a poniżej ostatni nabytek. Świeczniki wypatrzyłam na blogu Neuf Novembre. Szalenie mi się spodobały. Ostatnio szukając na allegro świeczników do mojej małej kolekcji ;-), znalazłam je. Kupiłam od razu. Najzabawniejsze  ,że  były do kupienia w sklepie stacjonarnym w Nowej Rudzie, w mojej rodzinnej miejscowości, więc moja mama bez problemu je odebrała






Do zobaczenia....


40 komentarzy:

  1. Stół wygląda przepięknie! Jasno, przytulnie, świątecznie... Nic tylko siadać i świętować :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawde pieknie wyglada! To beda piekne swieta Jowi!

    Wszystkiego dobrego!

    Pozdrawiam serdecznie

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach jak u Ciebie pięknie, cudne poduchy na kanapie i ten lampionik bardzo ciekawy, a aranżacje stołu idealna. No i zachwycam się wciąż uszytymi przez Ciebie pudełkami-bębenkami, wypatrzyłam w tle na półce, uwielbiam je.
    Wesołych Świat Ci życzę kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, moje ulubione kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z dziecmi wszystko nabiera kolorow, a czerwony to bardzo pasujacy do tych swiat kolor. Swieczniki sa bardzo ladne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie udekorowany stół! Czerwień jednak jest bardzo świąteczna! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak cudownie!piękny świąteczny klimat!
    Wspaniałych, magicznych Świąt życzę;)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie wygląda...Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  9. o taką feerię kolorów nigdy bym Cię nie podejrzewała, śliczne dekoracje i te muchomorki:)Wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie, bajecznie i kolorowo !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesoło i kolorowo. Fajne talerze i dekoracje. A świeczniki imponujące, wesołego i spokojnego poniedziałku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale przepięknie. Dziękuję za inspirację. Może wykorzystam kilka pomysłów. Piękne talerzyki.
    Pozdrawiam I życzę zdrowych spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia.
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie! Naprawdę cudna inspiracja, wszystko takie świąteczne...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogromnie się cieszę ,ze się Wam podoba, bo wiem, ze dla sporej liczby blogowiczek , taka kolorystyka nie wchodzi w rachubę.A I ja nasycona tymi wszystkimi barwami, po świętach , z przyjemnością wrócę do spokojniejszej kolorystyki. Tymczasem cieszę się I raduję......czerwień jest taka świąteczna......

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie, ja kocham czerwień w Święta - jest taka magiczna, dodaje uroku i jak dla mnie kojarzy się właśnie z Bożym Narodzeniem:) Piękne ozdoby, przepięknie nakryty stół:)
    Zdrowych i wesołych Świąt życzę :)
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorowo i pięknie!!! Spokojnych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Niech magiczna noc Wigilijnego Wieczoru przyniesie Ci spokój i radość.
    Niech każda chwila Świąt Bożego Narodzenia żyje własnym pięknem,
    a Nowy Rok obdaruje Ciebie pomyślnością i szczęściem.
    Najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia, niech spełniają się wszystkie Twoje marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdrowych i wesołych Świat .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Z najlepszymi życzeniami, Ania

    ***

    http://www.youtube.com/watch?v=tOrEAng6Rvg

    ***

    OdpowiedzUsuń
  20. Radosnego i pełnego ciepła rodzinnego Bożego Narodzenia !

    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  21. Prawdziwiej magii pod świątecznym niebem pełnym cudów ! Radosnych Świąt :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. WSPANIAŁYCH, MAGICZNYCH ŚWIĄT ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Serwetniki z foremek do ciasteczek - suuuuper cute!!!!
    WEsołych Świąt Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie piekne dekoracje, magia!
    Zycze cudownych Swiat!
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepięknie udekorowany stół!!
    Zdrowych, spokojnych i pogodnych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wesołych Świąt i wspaniałego magicznego czasu spędzonego w gronie najbliższych!

    OdpowiedzUsuń
  28. Merry Christmas!

    Lovely blog, and lovely photos!
    Hugs
    Mia

    OdpowiedzUsuń
  29. Najserdeczniejsze życzenia
    Cudownych świąt Bożego Narodzenia,
    Ciepła i wielkiej radości,
    Miłych oraz hojnych gości,
    Pod choinką dużo prezentów,
    A w Twoim sercu wiele sentymentów.
    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jowi, stół wygląda przepięknie! Jest przytulnie, świątecznie i elegancko. Po prostu pięknie.
    Tylko siadać i świętować :)
    Pozdrawiam cieplutko i wszystkiego dobrego życzę. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie !!!
    Radosnych i pełnych miłości Świąt Bożego Narodzenia !!!
    Pozdrawiam świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jovi! Życzę Ci wspaniałych i radosnych Świąt!
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciepłych i radosnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zawsze szukamy czegoś poza naszym zasięgiem, a okazuje się, że to co potrzebujemy jest w zasięgu naszej ręki :) Piękne te świeczniki, nie raz widziałam w takim stylu na skandynawskich blogach... tylko w wersji srebrnej. Boskie!
    Urzekły mnie również te talerze z reniferem... wszystko bardzo świątecznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo dziękuję za świąteczne życzenia :) Ja również życzę zdrowych, rodzinnych i wesołych Świąt oraz tego co najlepsze w Nowym Roku. Przede wszystkim dużo zdrowia , szczęścia i miłości :) Życzenia odrobinę spóźnione ale szczere :)
    Oliwka

    OdpowiedzUsuń
  36. Najserdeczniejsze życzenia,
    Cudownych Świąt Bożego Narodzenia,
    Rodzinnego ciepła i wielkiej radości,
    Pod żywą choinką zaś dużo prezentów,
    A w Waszych pięknych duszach, wiele sentymentów.
    Świąt dających radość i odpoczynek,
    oraz nadzieję na Nowy Rok,
    żeby był jeszcze lepszy niż ten, co właśnie mija.

    Tobie i całej Twojej rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepięknie tam u Ciebie !
    Udanego i radosnego świątecznego wypoczynku !

    OdpowiedzUsuń
  38. Tworzysz piękny kawałek świata,życzę Ci by Twoja wrażliwość emanowała na cały świat,a głowa Ci pękała od pomysłów ,które chętnie będę podziwiała,niech Ci miłość i dobro towarzyszą każdego dnia nowego roku:)

    OdpowiedzUsuń