sobota, 18 stycznia 2020

KOLEJNA ZIMOWA ODSŁONA

Co prawda już po świętach, jednak nadal mamy zimę. Dlatego też pozwalam sobie pokazać Wam jeszcze kilka prac w tym klimacie .Lalki, żołędzie i bardziej już typowo świąteczne-skarpety. Mam nadzieję ,że i Wam się spodobają.W tym roku przybyło nam kilka choinek małych i średnich- wszystkie oczywiście delikatnie pokryłam białą emalia akrylową.











Kończę szybciutko i zmykam -wszak to sobota a u nas sobotnie wieczory staramy się spędzać  rodzinnie...wspólne ogladanie filmow i gry...

19 komentarzy:

  1. Manekin z koronami wygląda MEGA!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda stoi w kącie już chyba z 6-7 lat (oczywiście nie za karę), ale tu najlepiej wygląda...Pamiętam ,że na początku blogowania zachwyciłam się starymi manekinami. Wtedy ,co jakis czas któraś z blogowiczek pokazywała, jak udało sie jej zdobyć takiego manekina a ponieważ to było i moim marzeniem to i ja obserwowałam wszystkie aukcje na allegro czy oferty na olksie -no i teraz mam u siebie 3 manekiny.Powiem Ci jeszcze małą ciekawostkę. Pewnie kojarzysz Dominikę z vintageroseretro.Okazało się że licytowałyśmy tego samego manekina (kilka lat temu). Zorientowałam się , kiedy po przegranej aukcji , zobaczyłam go u niej właśnie.Napisałam wtedy do niej ,żeby pogratulować a ona powiedziała mi ,że to mąż sprawił jej tak piękny prezent.Taki mąz to skar:-).

      Usuń
    2. skarb oczywiście... :-)

      Usuń
    3. Ja też miałam takie marzenie i też mam jednego manekina :) Ten twój to jakoś tak rasowo wygląda w porównaniu z moim hehe. No piękny i tyle!

      Usuń
  2. Krajobraz jak w środku zimy, pięknie zrobiłaś tą dekorację 😊 w życiu bym nie pomyślała, że białe skarpety tak ładnie mogą wyglądać...zawsze kojarzyły mi się w nieco innych kolorach. Naprawdę piękne 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Choć u mnie na czas świat przybywa czerwieni, to kolor biały nadal wiedzie prym. Dlatego zarówno kolorowe jak i białe skarpety świateczne tutaj pasują .

      Usuń
  3. Witam. Jestem po raz pierwszy na Pani blogu i stąd moje pytanie, czy można kupić u Pani takie cuda, czy to prace tylko dla siebie? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i ja.Oczywiście mogę coś dla Pani uszyć. Proszę napisać na maila-jotawij@interia.pl.

      Usuń
  4. Znów oczu oderwać nie mogę... Fantastyczna zimowo-pastelowa, nieco królewska aranżacja... I te Twoje zdolne rączki- zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na królewską aranzację to mam niestety za mały metraz ;-).Ale powiedzmy ,ze zima u nas jeszcze króluje ...ku uciesze Natalki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zimowe dekoracje . Pozdrawiam cieplutko 💖

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudne zołędzie pluszowe <3
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...swoją drogą fajnie by też wygladały gdyby zrobione były z filcu...tyle że ja nie umiem filcować...;-)

      Usuń
  8. Piękne - zapraszam tez na mojego bloga https://pracowniasielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne dekoracje, z sentymentem wracam do świątecznych chwil:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa co u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń