niedziela, 6 stycznia 2019

3 ŚWIĄTECZNE PANIENKI

Zakatarzona i kaszląca...tak skończyłam Stary Rok i przywitałam Nowy. Niezbyt dobra to wróżba na kolejny rok. Na przekór jej ,pomimo tego okropnego przeziębienia, postanowiłam napisać kilka słów. Przede wszyskim chciałabym Wam życzyć, co oczywiste, zdrowia a  w drugiej kolejności spełnienia marzeń , tych małych i tych dużych, dużo energii i weny twórczej.A jeśli mowa o tworzeniu, u mnie przed świętami powstały takie oto panienki.Zapraszam do obejrzenia.Przy okazji na kilku pierwszych zdjęciach możecie zobaczyć szczyptę świątecznego wystroju u mnie w domu.












 







Relaksującego wieczoru.

10 komentarzy:

  1. Bardzo piękny masz domek Jowi. I wspaniale łączysz nowe ze starym. Prawidła na buty ( chyba oficerki) bardzo mi się podobają i pięknie wpisują się w wystrój wnętrza. No i wreszcie panienki...są cudowne! Podziwiam Twoje zdolności, że potrafisz własnoręcznie tworzyć takie cudeńka :)Te falbaneczki..wow! Pozdrawiam serdecznie Pola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie jest zbyt duży, ale nasza trójka (+ 3 koty)czuje się tu dobrze. Każdy ma swoje miejsce ...

      Usuń
  2. Zdrówka życzę i również wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te trzy świąteczne Gracje :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też życzę zdrowia, bo sama od miesiąca jestem z przerwami chora, widzę, że szyjesz nadal piękne rzeczy, ja na ten przykład wróciłam do haftowania po dwóch latach, bo gdzieś w tym życiu pogubiłam swoje pasje, a pora by było i do szycia wrócić, kto wie :). W kadym razie w tym roku zwalniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez szycia ani rusz...kiedy mam dłuższą przerwę , to czegoś mi brakuje.Poza tym ,właściwie za każdym razem kiedy kończę jakiś projekt, jestem na tyle zadowolona z efektu, że mam ochotę szyć od razu jeszcze coś.... Życzę powodzenia w Twoim powrocie do szycia, czasem po bardzo długiej przerwie, trudno jest zacząć, wiem to z autopsji,tym bardziej trzymam kciuki.

      Usuń
  5. Zauroczyły mnie te panienki. Wszystkiego dobrego w nowym roku , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń