piątek, 14 grudnia 2018

MYSZOLANDIA W ŚWIĄTECZNYM WYDANIU.

Myszka tu, myszka tam,
wszędzie teraz myszki mam.

Mamuś, jeszcze jedną poproszę,
bardzo pięknie  Cię proszę.

I dla mnie jedną też,
a później sobie odpoczywaj i leż.

Ale o odpoczynku nie ma mowy, 
bo przychodzi mi tyle pomysłów do głowy.

Wszystkie najchętniej bym wykonała, 
 gdybym nic a nic snu nie potrzebowała.

Co autorka  miała na myśli ;-).

Ni mniej ni więcej , tylko to ,że uszyłam ostatnio całą gromadkę  myszek.
Parę z nich trafiło do świątecznego kalendarza Natalki.Uszyłam go już 3 lata temu, ale że jest w dobrym stanie,  nadal z niego korzystamy. Dni do świąt odliczamy więc rzeczami  zrobionymi przeze mnie, słodyczami , kupionymi drobiazgami, ale i zadaniami. Czasami są to zadania jak sprzątanie w szafkach , układanie zabawek, a  innym razem bardziej świąteczne , jak robienie papierowych ozdób( wczoraj to były choinki), czy zawieszek z masy solnej, albo dekorowanie okien.

No, ale wracając do głównego tematu , zapraszam do oglądania kolejnych myszek.


















Tak przy okazji,ostatnio zajęłam się też stolarstwem ;-).Stolik na zdjęciach powyżej zrobiłam do Natalkowego domku dla myszek. Powstają więc prace, co prawda  w wydaniu mini , ale za to mamy z nich wielką frajdę.
Pozdrawiam weekendowo.

19 komentarzy:

  1. Ale cudne myszorki ja sie zakochałam <3 a kalendarz przeuroczy rozumiem że na kieszeniach to są wszystko hafty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystko, ale część tak...Wykorzystałam też papier transferowy.

      Usuń
  2. Śliczny kalendarz i cudowne detale:)Pzodrawiam Ciebie i Natalkę:)Wesołych Swiat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę również Twojej rodzinie Radosnych Świąt.

      Usuń
  3. Wiersz twego autorstwa? bardzo zabawny.Kalendarz cudny i taki żywy, to znaczy , że ciągle się coś dzieje a nie tylko dekoruje.Myszki boskie a ostatnie zdjęcia "myszki na kawusi bardzo mi się podobają, są takie klimatyczne, chciałoby się uczestniczyć w myszowych ploteczkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiersz...raczej wierszyk :-) , przyszedł mi nagle do głowy i go napisałam tworząc tego posta.Miło,że wpadłaś.

      Usuń
  4. Te myszki w Twoim wykonaniu są prześliczne, przecieram oczy ze zdumienia. Aż zazdroszczę talentu :)
    Fantastyczny stworzyłaś kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne "wytwory" Jowi i piękne aranżacje z nimi. Podziwiam z ogromna przyjemnością. Pozdrawiam przedświątecznie Pola

    OdpowiedzUsuń
  6. No przeurocze są!!
    I ten stoliczek-brawo!!!! Czekam na więcej twoich twórczych dzieł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niedługo ciąg dalszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne są te myszeczki,pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne słodziaki:-)
    *Wesołych i Pogodnych Świąt*
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jako "specjalistka" od myszek ogłaszam, że są wspaniałe!! śliczne!! każda jedna!! urocze!! do zakochania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesliczne, mozna się rozmarzyc :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeuroczy masz domek, Myszki "do schrupania". Jestem urzeczona :) Pomyślnego Nowego Roku Pola :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow,ależ zdolniacha z Ciebie! Najpierw oczywiście zauroczyły mnie prześliczne myszorki, cały kalendarz też przecudnej urody i niezwykle pomysłowy, ale że stoliczek też...?! No szacun! Muszę tu pobuszować po wcześniejszych wpisach, bo trafiłam jakoś przypadkiem, a widzę, że to szalenie interesujący zakątek internetu :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny świąteczny klimat ujęłaś w kadrach, ale ja czekam na wiosnę i lato u ciebie :D

    OdpowiedzUsuń