czwartek, 8 marca 2018

W OCZEKIWANIU NA WIOSNĘ

Wiosna już tuż tuż, ale zima pokazuje nam jeszcze swoje pazurki i na przemian mamy tu jeden dzień wiosenny ,po którym następuje kolejny zimny i deszczowy. Te , które nie zachęcają do spędzania czasu na dworze ,wykorzystałam między innymi i zrobiłam na drutach kolejne getry dla Natalki.Świetnie sprawdziły się na legginsach, które moja córcia najbardziej lubi ubierać do szkoły. Dzięki getrom było jej przyjemniej, bo cieplej.









Na dworze wszystko budzi się do życia, ale jak co roku , zadbałam o to ,by i w naszym domu było czuć wiosnę.Pojawiły się więc zarówno kwiaty cięte jak i doniczkowe,  rozkwitające gałązki...Cząstka tego na zdjęciach poniżej...








21 komentarzy:

  1. Bardzo udane geterki wydziergałaś :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem zadowolona,że udało mi się coś fajnego i praktycznego wydziergać...

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziękuję....ciesze się że Ci się podobają, tym bardziej ,że sama robisz na drutach ciekawe rzeczy...

      Usuń
  3. super getry, wygladaja cudownie
    a zdjecia sa fantastyczne:)
    Pozdrawiam cieplo
    Karina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia fajnie mi wyszły w dużej mierze za sprawą tych wiosennych dodatków...

      Usuń
  4. cudne getry, pamiętam tę mode na ich noszenie super sprawa raz że ciepło dwa fajnie to wygląda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś była na nie moda...teraz może niekoniecznie, ale tym lepiej....lubie przekorę jeśli chodzi o modowe trendy...

      Usuń
  5. bardzo ładne getry, w zimie ciepełko najważniejsze!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciepło najważniejsze, ale fajnie że można je ładnie "oprawić"

      Usuń
  6. Super getry i jaki stylowy dodatek. Pamiętam, swoje zrobione przez mamę, też uwielbiałam w nich chodzić.
    Cieplutkie pozdrowienia przesyłam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalka mówiła mi że koleżankom w szkole , ogromnie się podobały...więc chyba trafiłam w gust malych dziewczynek, choć getry nie są kolorowe...

      Usuń
  7. Dziękuję , Ty to mnie zawsze komplementujesz i dopingujesz....Dziękuję Ci bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te getry ;) Mnie by się przydały takie ,bo też zmarźlak jestem. Pozdrówka ,cudne kadry ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna wiosna u Ciebie! Radosnego Świętowania!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Getry wymiatają! :) ...a tymczasem doczekaliśmy się prawdziwiej wiosny :D
    Pozdrowienia słoneczne z Kaszub.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama bym dziś takie getry założyła Niby już prawie maj a za oknem dziś deszcz i wiatr Tylko zaszyc się pod kocem z herbatą i książka ☺

    OdpowiedzUsuń