środa, 15 listopada 2017

JESIENNE PODUSZKI I ANIELICE

Jak pisałam ostatnio , powstają u mnie  teraz głównie poduszki, ale powoli to sie zmienia, dzięki czemu mogę pokazać Wam również 2 anielice, ubrane w jesienne płaszczyki, bo za oknem i u nas zimno, a do tego deszczowo.Poduszki uszyte zostały z weluru, dzięki czemu są bardzo przyjemne w dotyku, resztę tkaniny wykorzystałam na wspomniane płaszczyki, dlatego i one sprawiaja wrażenie cieplutkich ;-).













Uściski przesyłam wszystkim zaglądajacym .

25 komentarzy:

  1. te poduszki to dzieła sztuki...cudo:))

    OdpowiedzUsuń
  2. to najpiękniejsze poduszki jakie kiedykolwiek widziałam :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tych poduszkach! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozeszły się jak gorące bułeczki, więc pewnie powstaną kolejne...

      Usuń
  4. Poprzednimi byłam zachwycona ale w tych jestem zakochana!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo się cieszę, że tak Ciebie zachwyciły...i czekam na kolejne Twoje posty....

      Usuń
  5. Te poduszki sa cudne. Mialam okazje widziec je na zywo w sklepie i o malo ich nie kupilam. Przestraszylam sie tylko, ze byly bez zamka i nie wiedzialam jak je prac. Niesamowicie mi sie podobaja. Czy Twoje maja jakis zamek? Jak je prac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jedną taka i też szyłam ja bez zamka, wrzucam do pralki i gotowe, choć nie wiruje na najszybszych obrotach.

      Usuń
    2. Dziekuje za odpowiedz. Chyba sie na takie skusze, baaardzo mi sie podobaja

      Usuń
  6. Chcę taką poduszkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolejne bedą pewnie po nowym roku, więc nic straconego :-)

      Usuń
  7. Anielice są przepiękne ale poduszki ? Poduszki to są tak cudowne,że nie mogę oczu oderwać !!! Czterdzieści lat chodzę po tym świecie i różne rzeczy widziałam ale tak niesamowitych poduszek to jeszcze nie : ) Toż to jakieś prawdziwe czary-mary : ))) CUDO : ) MAJSTERSZTYK : )))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, jakie piękne! Idealne na ten szarobury zimowy czas. Bardzo jesteś zdolna :)) A podusie są do schrupania, całkowicie w moim stylu :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo że biel nie należy do kolorów, którymi otaczam się chętnie, jestem pod wrażeniem Twoich dzieł. Szczególnie poduszki przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałoby się rzec: trwaj jesienio! patrząc na Twoje czary po prostu dech w piersiach zapiera! w ogóle jak można coś tak pięknego stworzyć??

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe te poduszki.Zachwycają mnie . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne poduchy,nie mam pojęcia jak się takie szyje?
    cudowne.Anielice ww sweterkach na czasie, idzie zima.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne poduszki! Cudo:) Anielice są również bardzo piękne.

    OdpowiedzUsuń