czwartek, 26 listopada 2015

KĄCIK DO NAUKI DLA NATALKI.

Choć Natalka niecierpliwie wyczekuje świąt, choć maluje już niemal tylko świąteczne obrazki, to jeszcze ją  wstrzymuję. Was  też troche jeszcze przetrzymam, bo mimo , iż powstaje u mnie ostatnio sporo szyjątek związanych ze świętami, to dzisiaj jak na razie o tym sza:-).
Od momentu, kiedy Natalka poszła do szkoły , potrzebne było jej miejsce do nauki. Wbrew pozorom  nie było łatwo, ponieważ nie chciałyśmy usuwać z pokoju ani mebli ,ani  fotela ... czy Natalkowej kuchenki. Szkoła szkołą, ale dzieci chcą też się bawić.Musiałam znaleźć więc coś niewielkiego, ponieważ miałyśmy bardzo mało miejsca. No i padło na stolik , który wcześniej stał w pokoju.Przy tej okazji poczyniłam pewne roszady z meblami i dokupiłam kolejne biurko....ale o tym innym razem. Ponieważ miałam dodatkowy blat, więc ten pierwotny, nieco sfatygowany , zastąpiony został przez nowy, który pomalowałam na miętowo.Nad biurkiem zawisła szafka , którą podobnie jak stolik, dostałam od babci.Szafeczka pomalowana była białą farba olejną, ale kiedy do mnie dotarła, dzięki mojej mamie, była już oczyszczona . Pozostało mi więc jedynie malowanie biała emulsją.Ponieważ jest to biurko małej dziewczynki, więc ,żeby zachęcić Natalkę do odrabiania lekcji, jest na nim dość kolorowo-i to działa.Stołek jest tu tymczasowo, do czasu kiedy znajdę coś bardziej odpowiedniego.


















Te zabawne ołówki ,temperówka ,jak i   kolorowa calówka oraz lamka grzybek  kupione zostały w Tigerze. Już niejednokrotnie znalazłam tam fajne rzeczy.Kubki z Reksiem pochodza z Empiku a kubek "kokeshi" z Home &You.

12 komentarzy:

  1. ślicznie i kolorowo. kolekcja matrioszek rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalka bez 2 zdań lubi ,kiedy jest kolorowo...

      Usuń
  2. Mając taki kącik sama chętnie pouczyłabym się ;) Reksio extra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cała kolekcja z Reksiem jest fajna, w dużej mierze dlatego ,że mam sentyment do tej bajki z dzieciństwa

      Usuń
  3. Ale kolekcja Matrioszek :) Super kącik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest mała co :-)?

      Usuń
    2. i jak bardzo kojarzy mi się z dzieciństwem, miałam podobne - pewnie dlatego, że jestem z płn-wsh i ktoś podarował mi w prezencie... szkoda, że żadna z moich nie zachowała się do dnia dzisiejszego ..

      Usuń
  4. Ja też w Tigerze zawsze kupuje ekstra rzeczy, uwielbiam ten sklep i tylko żałuje, że jest tak daleko ode mnie :(

    Pokoik Natalki jest bardzo fajny, od razu widać, że rządzi w nim dziewczynka a nie jej mama :)

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam niedaleko i kiedy tylko jestem w Larisie, zawsze do niego wpadam i nigdy nie wychodzę z gołymi rekami :-)

      Usuń
  5. Natalka na pewno szczęśliwa,ze mama wyczarowała jej taki pokoik! Bardzo ładny:-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. jest cudnie :) fajniuse są te kubki z reksiem urzekły mnie :) pozdrawiam elwira-art

    OdpowiedzUsuń