środa, 25 lutego 2015

POWIEW ORIENTU

Nie ukrywam ,że bardzo podobaja mi się orientalne dodatki i dlatego , od czasu do czasu, pozwalam sobie na zakup takich właśnie.Tym razem "zaszalałam"  w sklepie naszej blogowej koleżanki Lilli  z bloga KOKON.Kupiłam cudne kosze  KATUNG  i kolejną piekną  marokańska misę ze srebrnym rantem. Lilla do paczuszki włożyła  też niespodziankę- zapachowa świeczkę z  tinekhome. Radość z otwierania takiej paczki jest ogromna.
Żeby post nie dotyczył jednak tylko i wyłącznie moich zakupów, pokażę Wam więc dziś skrzynię , którą przywiozłam sobie z Polski.Poprzednia , była oczywiściwe tu  tymczasowo i już wróciła do ogrodu.Poza tym była trochę za duża do tego pokoju.Skrzynię pomalowałam  , dodałam kółka i uchwyty i świetnie sprawdza się  teraz jako stolik kawowy.A kawkę od niedawna popijam w nowym kubeczku-w kształcie słonia, kupionym w tutejszym TIGERZE.Przyznam,że niezwykle rzadko kupuję nowe kubki,(miałam ich do tej pory zaledwie z 10,  w tym  połowę dostałam od mamy :-)) ale tym razem się skusiłam. Do kompletu wzięłam też "słonikowy" mlecznik.W  ostatnim czasie przybył mi również  pewien dzbanek i filiżanki ,ale o tym innym razem:-).
P.S.Dzisiaj słońce bawiło się trochę w kotka i myszkę ....raz zachodziło raz wychodziło, szkoda ,że takie niezdecydowane , bo ciężko się wtedy robi mi zdjęcia....















ŻYCZĘ WAM UDANEGO TYGODNIA.

23 komentarze:

  1. Piękne nowości : ). Słonikowy zestaw skradł moje serce a skrzynia jest obłędna : ). U mnie słońce bawi się tak samo ; ). Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za to dzisiaj się zdecydowało-schowało się ....i pada :-(

      Usuń
  2. Aranżacja z ostatniego zdjęcia wygląda idealnie, pięknie! U nas tak nie wiadomo, czy będzie padać, czy nie... oby nie bo chcę iść z synkiem na spacerek, a nie siedzieć w domu;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Bardzo pasują do twojego wnętrza.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosze prawdziwie orientalne !
    Super aranżacje !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja zabieram białe miseczki ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam dopiero 2 z tym srebrnym rantem , ale mam tez apetyt na jeszcze jeden większy rozmiar...

      Usuń
  6. cudny orientalny kącik powstał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię go....większośc czasu "wolnego" spedzam właśnie w tym pokoju, więcstaram się aby był jak najfajnieszy...

      Usuń
  7. Super te kosze. Co w nich trzymasz? Ale powiem szczerze, że noe wpadlabym na to, że slonie z Tigera są. Świetnie wyglądają.

    Robiewdomu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kosze wypełnione różnymi rzeczami przydatnymi podczas czycia

      Usuń
  8. Potwierdzam nowości są bardzo ładne! Skrzynia jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale te koszyki sa piękne, świetny zakup!!! Jak Ty Jowi coś kupisz i postawisz u siebie to od razu jest katalogowo. No i twoja skrzynia, już raz się nią zachwycałam, teraz znowu oczu oderwać nie mogę. Cudna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo udane zakupy zaliczyłaś. Mnie również koszyczki się podobają, a ogrom bieli, który widać na zdjęciach to taki powiew skandynawskiego stylu. Mam może rację?

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Jowi :D Melduję, że wróciłam :D Ależ ja mam zaległości blogowe. Przepięknie u Ciebie. Tak świeżo ... Dosłownie skandynawskie wnętrze na greckiej ziemi :)

    Ściskam Cię mocno
    Munia

    OdpowiedzUsuń
  12. Słoniki są nieziemskie! Nalewacza chętnie urzyłabym jako konewkę bo tak mi jakoś do ręki pasuje:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń