czwartek, 7 stycznia 2021

ZIMOWE SZYCIE- EDYCJA

 Zimowy czas, to okres wzmożonej współpracy z maszyną do szycia.Tak więc wraz z moją Telimeną uszyłyśmy dość sporo podczas tych 2 ostatnich miesięcy. Nie wszystko niestety udało mi się uwiecznić, niektóre prace zwyczajnie były dublowane , więc nie było sensu ich tu wstawiać, a jeszcze inne po prostu, jak dla mnie ,są mało zimowe (nawet nie wiecie ile dyń uszyłam i zrobiłam na szydełku tej zimy) i pewnie pojawią się tu dopiero na jesień. No , ale nie przeciągając , poniżej kilka moich ostatnich prac.







Tak wiem ,że to zając i wygląda niezbyt swiątecznie, ale uwierzcie mi ,że w wianku przełożonym przez głowę wygląda cudnie i wpisuje się w świąteczny klimat.Stworzenie wykroju na niego to było wyzwanie, jednak kiedy zobaczyłam coś podobnego w jednym ze sklepów, nie mogłam się oprzeć i musiałam uszyć coś w tym stylu.

EDYCJA
Wspomniałam jak fajnie może wyglądać króliczek w świątecznej aranżacji.Ja nie zdążyłam go tak uwiecznić, ale kto inny zdołał. I oto proszę.Dodatkowo królicza panienka, którą również uszyłam ja.






 Na koniec renifery,  Dopiero po  zrobieniu zdjęć uświadomiłam sobie ,że zapozowały bez poroża, więc powiedzmy ,że to sarenki ;-).



I to na tyle dziś.Pozdrawiam wszystkich wpadajacych tu w odwiedziny.

9 komentarzy:

  1. OOOOOO jakie cuda OOOO jestem pod wrażeniem wykonania:) Zazdroszczę talentu....
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku,zdrowia i powrotu do normalności:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i za komplementy i za życzenia.Tobie równiez wszystkiego najlepszego.

      Usuń
  2. Zazdroszczę tego talentu do szycia, piękne rzeczy powstały, a te ozdoby na choince wyglądają przepięknie. W Nowym Roku życzę Ci zdrowia i nieustającej weny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że wena mnie nie opuści...jeszcze tylko ten notoryczny brak czasu ...

      Usuń
  3. Bardzo fajne uszytki, głowa królika w cylindrze absolutnie wymiata. Jaka jest duża?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Ty jesteś niesamowicie zdolna Jowi! Przepiękne cudowności tworzysz! Jestem zachwycona!
    Pozdrawiam gorąco, Pola

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, no po prostu rewelacja! Wszystkie prace są po prostu fantastyczne! Pozdrawiam, Aga :)

    OdpowiedzUsuń