czwartek, 29 grudnia 2016

ŚWIĄTECZNA GORĄCZKA

Nie taka jednak o jakiej myślicie.Planowałam wpaść tu przed świętami i złożyć Wam wszystkim życzenia, niestety  w tych planach nie uwzględniłam choroby. Natalka rozchorowała nam się na same święta.Temperatura do 40 stopni, później doszedł ból gardła i katar. Teraz jesteśmy na etapie podawania antybiotyków.Plany były olbrzymie , tym bardziej ,że moi rodzice przyjechali do nas w odwiedziny :-(.Niestety ograniczyliśmy je do różnych zabaw w domu, tak by urozmaicić czas naszej chorowitce.Dzisiaj  jedynie kilka fotek....mnie też coś zaczyna "dopadać".













5 komentarzy:

  1. Zdrówka życzę!
    Najlepszego w Nowym Roku, dużo radosnych chwil :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję , przyda się nam....

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za powrót do zdrowia. Znam to dziwne połączenie świąt z chorobą - chorowałam przez dwa tygodnie przed świętami, łykałam dwa antybiotyki jeden po drugim, a tuż przed Wigilią syna dopadła jeszcze grypa. Wszystko wisiało na włosku i niewiele brakowało, żeby święta zostały przeniesione ;) Zdrówka życzę i pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, zdrówka dużo :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne,świąteczne,poświąteczne kadry.Gustowne z klasą. Najlepsze życzenia na Nowy Rok.Przede wszystkim zdrowia,spelnionych marzeń tych najskrytszych i tych codziennych,tych wielkich i tych małych.Spokoju i radości,pasji i pozytywnej energii,tylko dobra Alicja

    OdpowiedzUsuń