sobota, 9 maja 2015

WIOSENNY OGRÓD CZ.2.

Tak jak obiecałam dziś kolejna odsłona naszego ogrodu.Od momentu ,kiedy tu zamieszkałam, staram się aby ten kawałek ziemi stał się oazą zieleni.Wszystkie drzewa , krzewy i bluszcze posadzone zostały całkiem niedawno,bo  3,2  lata temu , więc są jeszcze niewielkie, jednak już teraz są piekną ozdobą ogrodu ,szczególnie kiedy kwitną...















A pamietacie gołąbki o których pisałam tu.Wyfrunęły już  z gniazdka, ale zanim to się stało, udało mi się zrobić jeszcze parę fotek i  uwiecznić ich zabawne pozy
.










 A już 8 maja mogliśmy ogladać kolejne pisklęta




ciąg dalszy nastąpi :-)...

13 komentarzy:

  1. motywujesz mnie do działania w swoim małym ogródku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak zaczniesz działać to koniecznie zrób fotki, z chęcią zobaczę co powstaje...

      Usuń
  2. Cudowny ogród : ) Nie wyobrażam sobie życia bez roślin : ). Kiedyś na poprawę nastroju kupowałam sobie kolejny ciuch a teraz gdy mieszkam za miastem każdy grosz lokuję w roślinach : ))). Cieszę się,że pojawiły się kolejne pisklaki : ). Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też kiedyś więcej wydawałam na ciuchy, teraz skupiam się na domu i ogrodzie, choć od czasu do czasu jak coś z fatałaszków wpadnie mi w oko , to się skuszę...

      Usuń
  3. Pięknie:) Jak w ogrodzie botanicznym, zieleń i biel - strasznie mi się podoba, bo ja taki mały zapaleniec ogrodowy:) A te białe tulipanki... no cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny masz ogród... taki bujny, pełen pięknych , dorodnych roślin.... Uwielbiam takie klimaty :)
    Ptaszynki urocze, mają prawdziwy azyl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ogród i ta cudna biel w połączeniu z zielenią! U mnie w tym roku na balkonie też wszystko w bieli;)

    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak już dojdzie do tego, że będę miała swój ogród, na pewno zajrzę raz jeszcze do Twoich ogrodniczych postów, ponieważ zachwyca mnie w nich wszystko. Uwielbiam zaglądać do Twojego zielonego zakątka!
    Super, że udało Ci się sfotografować gołąbki, śliczne zdjęcia!

    Udanego tygodnia, Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogród piekny, foty swietne. Ja kocham rosliny, ogrody, mam maleńki i nie wyobrażam sobie balkonu bez kwiatów...chyba wszystkie blogowiczki tak mamy,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia i piękny ogród. Jak udało Ci się takie fajne foty pisklętom zrobić?- SUPER
    Chętnie posiedziałabym w Twoim ogrodzie :)
    ps. Zapraszam do mnie na losowanie czapek i opasek http://modernvintagehousewife.blogspot.com/2015/05/candy-rozdawajka-losowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Wlasnie przez przypadek wpadlam na Twojego bloga. Zostaje na dluzej, zwlaszcza, za nasze greckie wakacje wspominam bardzo cieplo. Bardzo mi sie podoba u Ciebie. Ja tez mam meza cudzoziemca i mieszkamy "po sasiedzku" - we Wloszech. Pozdrawiam Cie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń