sobota, 17 stycznia 2015

SZYCIE ZIMĄ

Tak wyszło ,że styczniowe posty , to posty zaległe, których nie zdążyłam opublikować w zeszłym roku. Ten również się do nich zalicza. Szyjątka  poniżej powstały  na przełomie listopada i grudnia-czyli w  okresie jesienno zimowym-stąd te brązy....choc gdzieniegdzie ożywione szczyptą koloru.Igielniki, wianuszki , maskotki-sama przyjemność szycia.....















Wpadam dziś na moment bo już za chwilę wyjeżdżamy na weekend. Moja bratanica będzie miała urodziny i z tej okazji będziemy świętować jej pierwszy roczek.
Do zobaczenia więc następnym razem.

20 komentarzy:

  1. Przepiękne są te Twoje "zaległości" : ). Pozdrawiam serdecznie i udanej imprezy życzę : ).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty i maszyna to zestaw doskonały. Śliczne szyjątka. Twoje wianki podobają mi się od zawsze, igielnikami tez się zawsze zachwycam, no i miśki - są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj wiele cierpliwości trzeba tworząc takie rzeczy, piękne, pozdrawiam i udanej imprezki !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze pięknie uszyłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jowi! Twoje szyjątka są cudne- wieniec pleciony niedościgniony! ( sama widzisz nawet do rymu gadam) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze mi się podobały takie igielniki,nawet mam jeden z wymianki :))
    Piękne rzeczy!
    A dla bratanicy też coś uszyłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama nie wiem, które szyjatko podoba mi się najbardziej:) chyba wianek wyobraziłam sobie u siebie:) Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie próżnowałaś kochana , cudne szyjątka, cudne :) Ja przymierzam się do wianka warkoczowego , może jutro coś poprodukuję :) Ściski serdeczne i do miłego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cudowności! A ten misiek duży, to już w ogóle rewelacja :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne są te twoje szyjątka:) zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Misie skradły moje serce:) Prześliczne szyjątka.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne miejsce i cudne szyjątka. Jak to się stało, że tak późno do Ciebie trafiłam?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brązy, nie brązy, Twoje szyjatka jak zawsze perfekcyjne i ciesza oczy:) Nadal uwielbiam Twoje wianki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne szyjątka! Igielniczki wyglądają jak słodkie babeczki :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. dawno mnie tu nie było a tu takie cudeńka !!! pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń