poniedziałek, 24 listopada 2014

ZIMOWE GIRLANDY

Chłodne  wieczory .Siedzę  wygodnie na kanapie , popijam gorącą herbatę , oglądam filmy i szydełkuję.Zdradzę Wam, że powoli powstaje pled i już niedługo będę mogła  okrywać się  w zimne dni i noce ,własnoręcznie wyszydełkowanym pledem.W międzyczasie tworzę również inne drobiazgi, np. girlandy... 









Najprzyjemniej szydełkuje mi się , kiedy oglądam jakiś dobry, optymistyczny film. Jeśli więc i Wy lubicie przysiąść wieczorem wtuleni w kanapę, pod ciepłym kocykiem z kubkiem jakiegoś aromatycznego napoju i obejrzeć coś w tym stylu , mogę polecić Wam dziś 3 filmy.
1.LOVE ACTUALLY(TO WŁAŚNIE MIŁOŚĆ)
2.THE HOLIDAY
3LISTY DO M
idealne na jesienno zimowe wieczory

35 komentarzy:

  1. jakie śliczne girlandy, te domki są przeurocze:)
    a te filmy - szczególnie pierwszy - mój zestaw obowiązkowy wokołoświąteczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też go uwielbiam, ale i do 2 i 3 wracam co roku w tym okresie....

      Usuń
  2. Urocze te Twoje girlandy, ja tez lubie wieczory z szydelkiem i dobrym filmem. Wszystkie te filmy widzialam , Love Actually wiele razy, co roku ogladam przed swietami i uwielbiam:) Pozdrawiam i czekam na ukonczony pledzik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może juz za tydzień uda mi się go dokończyć....sama nie mogę się doczekać....to mój pierwszy pled :-)

      Usuń
  3. Jowi to ja polecam film, który właśnie obejrzałam dwa razy bo tak bardzo mi przypadł do serca . Święta krowa z Zamachowskim!
    Listy do M już oglądałam w zeszłe święta....fajny...Dwa pozostałe jak polecasz to z chęcią się skuszę!
    Bardzo mi się podobają te Twoje girlandy i w jaki sposób je zaaranżowałaś! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się , naprawdę warto:-) .Ja też chętnie obejrzę ten proponowany przez Ciebie.

      Usuń
  4. Jakie śliczniutkie i delikatne-piękności tworzysz w te jesienne wieczory :)
    Czekam na fotki pledu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Domki zawsze mnie kręcą , zwłaszcza gdy zbliżają się święta . Fajny pomysł z taka szydełkową domkową girlandą . Wygląda super ! Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  6. domki....coś w nich jest....też mi się podobaja i te ceramiczne kamieniczki,metalowe czt drewniane domki , które pełnią także funkcję latarenek....no a teraz te....szydełkowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szydełkowe girlandy są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj jakie śliczne te domki, jestem zachwycona!
    Pozdrowionka ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Listy do M nie znam ale Holiday uwielbiam i oglądam kila razy w roku:):)
    Też szydełkowałam kiedyś tą girlandę z domków - urocza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale w zimie te filmy "smakują" najlepiej....co do girlandy to prawda, że często to co najprostsze ma tyle uroku

      Usuń
  10. Jakie piękne girlandy! Cudowne!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. girlanda śliczna, a co do filmów, to właśnie przed chwilą namawiałam męża na TO WŁAŚNIE MIŁOŚĆ, intuicja?

    OdpowiedzUsuń
  12. Widze, że ostro się zabrałas za szydełkowanie i powstaja kolejne przepiękne rzeczy. Girlandy sa piękne!!! Juz nie mogę sie doczekać Twojego pledu. Ja chwilowo porzuciłam rękodzieło, musze zostawać dłużej w pracy i gdy wracam do domu po 12 godzinach komputera, oczy już sie nie nadają do szydełka. Ale do końca tygodnia powinnam się wyrobić z pracą i znowu zacznę tworzyć. A wtedy chętnie obejrze, którąś z Twoich propozycji, poza Listami do M bo już znam :)

    buziakuję, cmok cmok *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostro to się zabiorę kiedy przyjadę do Polski...;-).teraz przed świętami mam sopro zobowiązań związanych z szyciem...na szczęście uwielbiam szyć......ale doba zwyczajnie za krótka......

      Usuń
  13. Polecam na zimowy wieczór, coś romantycznego i do popłakania - Gwiazd naszych wina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie zobaczę...nie znam tego filmu,zdaje się z tego roku....

      Usuń
  14. Uwielbiam film " to właśnie milosc". A girlandy są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nastrojowe, fajne domeczki:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł, pięknie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne girlandy!!!
    napisz mi proszę kto u ciebie śpiewa ???

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne girlandy : ). Ja uwielbiam film "nostalgia anioła ", bardziej taki do popłakania może ale cudny jest. Pozdrawiam cieplutko : ).

    OdpowiedzUsuń
  19. domkowa girlanda jest przeurocza. Może zgapię i poczynię podobna...Jak starczy mi czasu bo do świąt tak niewiele. Zapraszam do mnie na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń