piątek, 11 kwietnia 2014

KILKA SŁÓW O SZYCIU I MALOWANIU.

Szyję  i szyję....:-). Czas przed Bożym Narodzeniem , czy Wielkanocą to czas wzmożonego  szycia.Powstają więc różne pastelowe słodkości . Tym razem  motylki i parę innych drobiazgów.







  serwetki



proste zajączki




igielnik



Duża zmiana zaszła na podwórku. Mój ogrodowy komplet po zimie przypominał obraz nędzy i rozpaczy-bejca starła się na takich dużych połaciach, że konieczne było ścieranie wszystkiego dla wyrównania i malowanie na nowo.Ponieważ  bejca, którą mój mężuś  pomalował  cały komplet  2 lata temu ,jak dla mnie była za ciemna, z przyjemnością zabrałam się do pracy i teraz jest biały, przecierany.Komplet ten pokazywałam Wam TU.No a w ostatnią sobotę  mogłam delektować się śniadaniem  na podwórku.








 Na koniec kilka ogrodowych ujęć....ach ta cudna wiosna.





Święta coraz bliżej, a po nich kolejna przyjemność-przyjeżdżamy, ja i Natalka ,do Polski :-). Już nie możemy się doczekać. Dla Natalki to jak wakacje.

19 komentarzy:

  1. Cudne zdjęcia, widzę u Ciebie wiosna w pełnym rozkwicie: i bzy i tulipany, Aż czuje ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. motylki słodkie zestaw mebelków w bieli cudowny...pozdrawiam :-)a w Polsce będziesz w jakim mieście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Nowej Rudzie, ale na pewno wpadnę też do Wrocławia.

      Usuń
  3. Zabawne te motylki. Dobrze, że mi to wyjaśniłaś bo myślałam, że to jakieś wróżki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko piekne, wszystko cudne. Najbardziej zachwycają mnie te szyjątka, jako, że i ja coś tam na maszynie potrafię. Zastanawiam się tylko skąd Wy wszystkie szyjące i wystawiające swe prace bierzecie te cudne materiały. Te kropeczki paseczki pastele są cudne, ale ja nie potrafię znaleźć nic w normalnej cenie. Poratuj i powiedz gdzie kupujesz materiały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To żadna tajemnica -tkaniny zamawiam przez internet-najczęściej w DRECOTTON I PASMASZ,

      Usuń
  5. Wszystko wspaniałe, wiosenne, pastelowe i urocze !

    OdpowiedzUsuń
  6. Slicznie u Ciebie,.wszystko mi sie podoba i szycie i mebelki odnowione i cala Twoja kwiatowa wiosna,Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny domek dla ptaszków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U Ciebie to już lato . Motylki przezabawne , buzia się do nich sama uśmiecha :)
    Cudownego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczne serwetki i mufinki! A ogród przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie tu u Ciebie :) Piękne przedmioty szyjesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje prace są zachwycające! Komplet w nowej odsłonie jest idealny! Świetna robota:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe zdjęcia !!! - komplet wypoczynkowy wygląda fantastycznie i pięknie komponuje się z zieleniami pięknego ogrodu - pozdrawiam Jowi serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne szyjątka :) takie serwetki to bym bardzo chciała mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jowi piękności wychodzą spod Twoich rąk. Śliczne, słodkie cudeńka. Kawki w ogrodzie zazdroszczę, u mnie jeszcze aż tak ciepło nie jest:(
    Pozdrowionka ślę !

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne te pszczółki:)Bardoz kolorowo u ciebie i czy mnie oczy nie mylą?U Ciebie bez już w pełni rozkwitu, u nas w Holandii jeszcze ich nigdzie nie widizałam.Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam te same mebelki na taras i też mam zamiar je pomalować na biało.Teraz wiem,że to świetny pomysł,bo prezentują się super :) Kochana masz pięknie u siebie,te bzy,róże,te zielone roślinki...bajecznie i wygląda jakby lato było. U mnie wciąż pada i zimno więc o malowaniu nie ma mowy a co dopiero mówić o siedzeniu na nim :( Szyjątka jak zawsze urocze :)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Mebelki w bieli wyglądają duuużo lepiej!!

    OdpowiedzUsuń