poniedziałek, 17 marca 2014

KTO PÓŹNO PRZYCHODZI....

Z tym ,że szczęścia do różnych losowań , czy gier nie mam, już się pogodziłam....ale przyznaję, że nieco podnosi mi się ciśnienie ;-), kiedy  przegapiam fajne zabawy....tak jak ostatnia u Scraperki....Ubzdurałam sobie ,że czas  wysyłania fotek łazienek mam do poniedziałku, a,że w tym tygodniu kompletnie nie miałam czasu na  blogowanie, więc zostawiłam robienie zdjęć na niedzielę.Wczoraj siadam  do komputera, wklejam logo zabawy na bloga i link przekierowujący . Przy okazji jeszcze raz czytam warunki zabawy i tu....zaskoczenie .Bo choć konkurs kończy się w poniedziałek, to zdjęcia trzeba było wysłać do piątku....No i co? Czy nie gapa ze mnie.....? No , ale skoro podjęłam się już tego trudu ;-), zrobienia tych paru fotek, to przynajmniej wkleję je u siebie na blogu. Ponieważ łazienki jeszcze Wam nie pokazywałam, więc myślę ,że  część z Was z przyjemnością  ją obejrzy. Nasza łazienka, podobnie jak cały nasz domek, nie ma piorunujących rozmiarów, pewnie odbiega od obecnych trendów....,i choć bardzo możliwe ,że gdybym teraz ją robiła, byłaby całkiem inna, to i tak ją lubię. W tym  niewielkim wnętrzu stawiam na relaks i prostotę.....

KOLAŻ DO KONKURSU






Ponieważ widzę ,że na poczcie pojawiło się u mnie parę maili od Was, chcę tylko napisać ,że na wszystkie odpowiem jeszcze w tym tygodniu. Jeśli chodzi o czas na blogowanie , ostatnio bardzo z nim krucho , a dlaczego  powiem następnym razem....

13 komentarzy:

  1. O rany, super masz łazienkę :)Zazdroszczę zwłaszcza wanny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow normalnie, choć to nie moja stylistyka (takie nagromadzenie bibelotów) to łazienka ma świetną bazę i będzie się bronić nawet za 10 lat. Ja niestety nie mogę tego powiedzieć o mojej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że masz domowe SPA, w takiej łazience na pewno nie jest trudno o relaks. jest naprawdę piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przytulna łazieneczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta oliwka to żywa? Moja ledwie zipie po zimie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna lazienka i bez konkursu daje Ci pierwsze miejsce..pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna łazienka, bardzo przytulna :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcale nie taka mała skoro wanna się mieści :) Miłe dla oka brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hej kochana! jejku jaka szkoda... no przykro mi, że się nie udało wysłać...
    mimo wszystko gratuluje tak ładnego miejsca do kąpieli:)))
    uściski dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki za wszystkie komplementy dziewczyny.....jak zawsze z wielką przyjemnością je czytam.....

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wygląda ta łazienka ! :)

    OdpowiedzUsuń