środa, 5 marca 2014

KANAPOWCÓW CZĘŚĆ DRUGA ,ZAKUPY I INNE DROBIAZGI.

 Co roku o tej porze jadę do Leroy Merlin i kupuję jakieś  drzewko lub krzak. W tym roku kupiłam 2 krzewy czerwonej porzeczki  i " poluję" jeszcze na nektarynkę .W ubiegłych latach nie mogłam ich dostać ,  więc ogromnie się ucieszyłam ,że w końcu udało mi się kupić choć  jedno z nich.Wzięłam  też sadzonki truskawek  i kilka innych ogrodniczych przydasi. No a po wizycie u francuza poszłam do szweda. W  tutejszej Ikei, chyba nigdy nie ma tłumów.Czyżby nie te klimaty ;-) dla Greków .No , ale dla mnie tak przyjemniej się robi zakupy.Tym razem mój wybór padł na koszyk  .Jak się okazało ostatni- dobrze ,że bez kłopotu pani odpięła mi etykietę, bo koszyk był dekoracją.Kupiłam też  tkaniny i zapachowe świeczki- w szklanym świeczniku o zapachu konwalii i tealighty o zapachu lodów waniliowych(marzą mi się wakacje ?).Z materiału powstała już poduszka, ale będą też woreczki, świeczka również  znalazła miejsce na stoliku, a z koszykiem biegam.Położyłam go  w kilku miejscach, z różnym przeznaczeniem i za każdym razem świetnie wygląda, więc nie mogę się zdecydować, gdzie ostatecznie stanie.


Koniecznie muszę  Wam też pokazać stary kubeczek, który ostatnio do mnie dotarł  .Uwielbiam takie starocie.Według mnie jest uroczy i na razie będzie pełnił role wazoniku. 







Pod pędzel tym razem poszedł drewniany konik.Kupiłam go parę lat temu w Zakopanym.Zazwyczaj podczas różnych wyjazdów, nie kupuję żadnych typowych pamiątek, ale często przywożę właśnie koniki.Podczas mojej pierwszej wizyty w Grecji, tez kupiłam , dość sporego nawet, konika na biegunach, a  później, podczas mojej przeprowadzki tu , wiozłam go z powrotem ;-)).Ten maluch , odbarwił się nieco---> KLIK , za sprawą mojej Natalki ;-), więc postanowiłam go trochę zmienić.




 Na kanapie  możecie zobaczyć poduchy , które powstały ostatnio, temat gwiazdek & poduszek uważam za zamknięty ;-), te bezgwiazdkowe są w trakcie powstawania :-).






A tak przy okazji, choć nieco za wcześnie ....wszystkiego naj ,naj naj...kobitki, babeczki, dziewczyny....;-)

37 komentarzy:

  1. Nie mogę za bardzo się skupić na innych rzeczach bo zauroczył mnie niesamowicie urokliwy kubeczek! ;)
    Wszystkiego dobrego również dla Ciebie Jowi kochaniutka Duszyczko Ty moja! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudny jest prawda? Stareńki XIX wieczny z tego co mi wiadomo....
      Dziękuję za życzenia kochana :-)....

      Usuń
    2. Tak cudowny to dobre określenie! Bardzo, bardzo mi się podoba....;)

      Usuń
  2. Lubię takie nietypowe wazony :) U mnie duże filiżanki pełnią funkcję doniczek ;p
    Pasiasta gwiazdka rewelacyjna!!!! Choć u mnie gwiazdkowe poszewki już pochowane,to i tak wczoraj zamówiłam kolejny materiał z tym motywem ;p
    I tobie kochana życzę wszystkiego co najlepsze-wiadomo z jakiej okazji(choć to dopiero za 3 dni) ;p
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie myślę, że motyw gwiazdki niekoniecznie musi być przypisany tylko zimie.....dlatego właśnie mimo to ,że u nas już bardziej wiosennie zdecydowałam się na na takie poszewki. Juz dawno chciałam je uszyć, ale okres przedświąteczny to czas , kiedy raczej szyję dla innych, więc dopiero teraz spokojnie mogłam uszyć cos dla siebie :-)...

      Usuń
  3. Koszyk jest uroczy, ale że tez u Was nie lubią Ikea ... masz szczęście :) Więcej zostaje dla Ciebie :) Gwiazdy i poduchy urocze:)
    Wszystkiego naj, naj naj z okazji Naszego Święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ,że nie lubią , ale szału nie ma. U nas we Wrocławiu, zawsze kiedy szłam w sobotę czy niedzielę, tłumy były nieprzeciętne, a tu pustki....Kiedy bym nie poszła jest spokojnie, przestronnie ;-)....

      Usuń
  4. Kubeczek piękny i hiacynt w nim o wyjątkowym kolorze.
    Zachęciłaś mnie do zakupów ogrodniczych. Ostatnio mój M zasadził sosny i było już tak wiosennie a dziś znowu śnnieg z deszczem :-(
    Pozdrówka cieplutkie i również radości na nasz dzień!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już nie mogę się doczekać ogrodowych szaleństw:)))...hihijhi...a ja byłam pewna,ze koszyczek przemalujesz:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, tym razem pędzel trzymam z dala ;-)....

      Usuń
  6. hej kochana:))) kurcze ten koszyk jest znakomity! widziałam taki w broste copenhagen i kosztował niemało :)
    no i kubeczek..uwielbiam takie vintage cudeńka:) ślicznie wiosennie z tymi hiacyntami u Ciebie:) Ty wiesz, że ja do gwiazdek zawsze wzdychać będę! podusie bardzo mi się podobają:)
    dobrego dnia i również wszystkiego dobrego-dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w Ikei niecałe 6 euro(czyli ok 24 zł), jest nieco delikatny...nie tak masywny jak wiklina....są też większe, i może następnym razem kupię i tamten :-)....

      Usuń
  7. Jak ja dawno nie byłam na takich domowych zakupach....koszyk jest świetny, oj przydałby mi się taki:-) Kubeczek jest po prostu przepiekny!!!!! Miłego dnia:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też ten koszyk przypadł do gustu. I ta klatka w tle. Poduchy urocze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Grecy się nie znają! Bo jak można nie doceniać ikei? Nie rozumiem hihi ;P
    Też bym chciała kilka drzewek owocowych ale na moim tarasie raczej nie mają szans przezimowania :( Ja planuję dwa krzaki pomidorków koktajlowych i truskawki...chociaż dla córki :))
    Piękną masz klateczkę,początkowo nawet myślałam,że masz takie dwie a to odbicie lustrzane hihi :)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Na widok koszyka też przepadłam, kupiłam sobie do kompletu, bo identyczny tylko większy zakupiłam jakiś czas temu w internecie.Rzeczywiście jego cena powala;)))
    Piękne detale!
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i właśnie za takie cudeńka uwielbiam Ikeę

      Usuń
  11. Ja też dołączam do grona zachwyconych kubeczkiem! Prze, prze, prześliczny!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wiosenne zdjęcia:) Poduszki gwiazdkowe uwielbiam i podziwiam Twoje:) A koniki też zbieram, chociaż już się ograniczam:) Pozdrawiam i również życzę wszystkiego dobrego z okazji Dnia Kobiet! Fajnie, że podoba Ci się moja narzuta:) Bardzo mnie to cieszy bo jesteś dla mnie wzorem jeśli chodzi o szycie, więc tym bardziej mi miło:) Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz kiedyś pokazać swoje, chętnie obejrzę,...no i bardzo dziękuję za komplement....

      Usuń
  13. Widzę,że przygotowania do wiosny pełną parą, ja również mam zamiar nabyć już trochę roślinek, może wiosnę tym przywołam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. poduchy ekstra a kubeczek rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja w weekend jadę do Ikea i ten koszyk jest na mojej liście :) Szkoda, że u nas w Polsce tłumy ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. tak,trzeba jakies swieze kwiatki do domu kupic...ładnie u Ciebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale cudny post, ile w nim piękności i taki międzynarodowy szwedzko-francusko-grecko-polski:)

    a kubeczek wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kubeczek jest śliczny! Bardzo oryginalny i ładnie wyglądają te wszystkie mocniejsze akcenty niebiesko - zielone :)
    pozdrawiam serdecznie
    marta

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo gustowne zmiany, a kubeczek śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny koszyk, a ten maly czarny konik jest przecudny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudownie u Ciebie, dawno mnie nie było ....ale wracam po małej przerwie w życiorysie :-))) uściski :-)) Magda

    OdpowiedzUsuń