środa, 5 marca 2014

KANAPOWCÓW CZĘŚĆ DRUGA ,ZAKUPY I INNE DROBIAZGI.

 Co roku o tej porze jadę do Leroy Merlin i kupuję jakieś  drzewko lub krzak. W tym roku kupiłam 2 krzewy czerwonej porzeczki  i " poluję" jeszcze na nektarynkę .W ubiegłych latach nie mogłam ich dostać ,  więc ogromnie się ucieszyłam ,że w końcu udało mi się kupić choć  jedno z nich.Wzięłam  też sadzonki truskawek  i kilka innych ogrodniczych przydasi. No a po wizycie u francuza poszłam do szweda. W  tutejszej Ikei, chyba nigdy nie ma tłumów.Czyżby nie te klimaty ;-) dla Greków .No , ale dla mnie tak przyjemniej się robi zakupy.Tym razem mój wybór padł na koszyk  .Jak się okazało ostatni- dobrze ,że bez kłopotu pani odpięła mi etykietę, bo koszyk był dekoracją.Kupiłam też  tkaniny i zapachowe świeczki- w szklanym świeczniku o zapachu konwalii i tealighty o zapachu lodów waniliowych(marzą mi się wakacje ?).Z materiału powstała już poduszka, ale będą też woreczki, świeczka również  znalazła miejsce na stoliku, a z koszykiem biegam.Położyłam go  w kilku miejscach, z różnym przeznaczeniem i za każdym razem świetnie wygląda, więc nie mogę się zdecydować, gdzie ostatecznie stanie.


Koniecznie muszę  Wam też pokazać stary kubeczek, który ostatnio do mnie dotarł  .Uwielbiam takie starocie.Według mnie jest uroczy i na razie będzie pełnił role wazoniku. 







Pod pędzel tym razem poszedł drewniany konik.Kupiłam go parę lat temu w Zakopanym.Zazwyczaj podczas różnych wyjazdów, nie kupuję żadnych typowych pamiątek, ale często przywożę właśnie koniki.Podczas mojej pierwszej wizyty w Grecji, tez kupiłam , dość sporego nawet, konika na biegunach, a  później, podczas mojej przeprowadzki tu , wiozłam go z powrotem ;-)).Ten maluch , odbarwił się nieco---> KLIK , za sprawą mojej Natalki ;-), więc postanowiłam go trochę zmienić.




 Na kanapie  możecie zobaczyć poduchy , które powstały ostatnio, temat gwiazdek & poduszek uważam za zamknięty ;-), te bezgwiazdkowe są w trakcie powstawania :-).






A tak przy okazji, choć nieco za wcześnie ....wszystkiego naj ,naj naj...kobitki, babeczki, dziewczyny....;-)

38 komentarzy:

  1. Nie mogę za bardzo się skupić na innych rzeczach bo zauroczył mnie niesamowicie urokliwy kubeczek! ;)
    Wszystkiego dobrego również dla Ciebie Jowi kochaniutka Duszyczko Ty moja! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudny jest prawda? Stareńki XIX wieczny z tego co mi wiadomo....
      Dziękuję za życzenia kochana :-)....

      Usuń
    2. Tak cudowny to dobre określenie! Bardzo, bardzo mi się podoba....;)

      Usuń
  2. Lubię takie nietypowe wazony :) U mnie duże filiżanki pełnią funkcję doniczek ;p
    Pasiasta gwiazdka rewelacyjna!!!! Choć u mnie gwiazdkowe poszewki już pochowane,to i tak wczoraj zamówiłam kolejny materiał z tym motywem ;p
    I tobie kochana życzę wszystkiego co najlepsze-wiadomo z jakiej okazji(choć to dopiero za 3 dni) ;p
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie myślę, że motyw gwiazdki niekoniecznie musi być przypisany tylko zimie.....dlatego właśnie mimo to ,że u nas już bardziej wiosennie zdecydowałam się na na takie poszewki. Juz dawno chciałam je uszyć, ale okres przedświąteczny to czas , kiedy raczej szyję dla innych, więc dopiero teraz spokojnie mogłam uszyć cos dla siebie :-)...

      Usuń
  3. Koszyk jest uroczy, ale że tez u Was nie lubią Ikea ... masz szczęście :) Więcej zostaje dla Ciebie :) Gwiazdy i poduchy urocze:)
    Wszystkiego naj, naj naj z okazji Naszego Święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ,że nie lubią , ale szału nie ma. U nas we Wrocławiu, zawsze kiedy szłam w sobotę czy niedzielę, tłumy były nieprzeciętne, a tu pustki....Kiedy bym nie poszła jest spokojnie, przestronnie ;-)....

      Usuń
  4. Kubeczek piękny i hiacynt w nim o wyjątkowym kolorze.
    Zachęciłaś mnie do zakupów ogrodniczych. Ostatnio mój M zasadził sosny i było już tak wiosennie a dziś znowu śnnieg z deszczem :-(
    Pozdrówka cieplutkie i również radości na nasz dzień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak pachnie.....cud, miód ;-).....

      Usuń
  5. ja już nie mogę się doczekać ogrodowych szaleństw:)))...hihijhi...a ja byłam pewna,ze koszyczek przemalujesz:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, tym razem pędzel trzymam z dala ;-)....

      Usuń
  6. hej kochana:))) kurcze ten koszyk jest znakomity! widziałam taki w broste copenhagen i kosztował niemało :)
    no i kubeczek..uwielbiam takie vintage cudeńka:) ślicznie wiosennie z tymi hiacyntami u Ciebie:) Ty wiesz, że ja do gwiazdek zawsze wzdychać będę! podusie bardzo mi się podobają:)
    dobrego dnia i również wszystkiego dobrego-dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w Ikei niecałe 6 euro(czyli ok 24 zł), jest nieco delikatny...nie tak masywny jak wiklina....są też większe, i może następnym razem kupię i tamten :-)....

      Usuń
  7. Jak ja dawno nie byłam na takich domowych zakupach....koszyk jest świetny, oj przydałby mi się taki:-) Kubeczek jest po prostu przepiekny!!!!! Miłego dnia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to najwyższy czas się wybrać....;-)

      Usuń
  8. Mi też ten koszyk przypadł do gustu. I ta klatka w tle. Poduchy urocze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Grecy się nie znają! Bo jak można nie doceniać ikei? Nie rozumiem hihi ;P
    Też bym chciała kilka drzewek owocowych ale na moim tarasie raczej nie mają szans przezimowania :( Ja planuję dwa krzaki pomidorków koktajlowych i truskawki...chociaż dla córki :))
    Piękną masz klateczkę,początkowo nawet myślałam,że masz takie dwie a to odbicie lustrzane hihi :)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ;-).....Jak jej nie lubić....

      Usuń
  10. Na widok koszyka też przepadłam, kupiłam sobie do kompletu, bo identyczny tylko większy zakupiłam jakiś czas temu w internecie.Rzeczywiście jego cena powala;)))
    Piękne detale!
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i właśnie za takie cudeńka uwielbiam Ikeę

      Usuń
  11. Ja też dołączam do grona zachwyconych kubeczkiem! Prze, prze, prześliczny!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam słabość do takich drobiazgów....

      Usuń
  12. Super wiosenne zdjęcia:) Poduszki gwiazdkowe uwielbiam i podziwiam Twoje:) A koniki też zbieram, chociaż już się ograniczam:) Pozdrawiam i również życzę wszystkiego dobrego z okazji Dnia Kobiet! Fajnie, że podoba Ci się moja narzuta:) Bardzo mnie to cieszy bo jesteś dla mnie wzorem jeśli chodzi o szycie, więc tym bardziej mi miło:) Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz kiedyś pokazać swoje, chętnie obejrzę,...no i bardzo dziękuję za komplement....

      Usuń
  13. Widzę,że przygotowania do wiosny pełną parą, ja również mam zamiar nabyć już trochę roślinek, może wiosnę tym przywołam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. poduchy ekstra a kubeczek rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja w weekend jadę do Ikea i ten koszyk jest na mojej liście :) Szkoda, że u nas w Polsce tłumy ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. tak,trzeba jakies swieze kwiatki do domu kupic...ładnie u Ciebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale cudny post, ile w nim piękności i taki międzynarodowy szwedzko-francusko-grecko-polski:)

    a kubeczek wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kubeczek jest śliczny! Bardzo oryginalny i ładnie wyglądają te wszystkie mocniejsze akcenty niebiesko - zielone :)
    pozdrawiam serdecznie
    marta

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo gustowne zmiany, a kubeczek śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny koszyk, a ten maly czarny konik jest przecudny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudownie u Ciebie, dawno mnie nie było ....ale wracam po małej przerwie w życiorysie :-))) uściski :-)) Magda

    OdpowiedzUsuń