sobota, 23 listopada 2013

JOY TO THE WORLD

Niech święta będą radosne , a kolorem, który sprawia ,że nasze wnętrza ożywią się, będą przytulniejsze i weselsze jest właśnie czerwony, dlatego dziś  pokażę kilka szyjątek, na których widok  ,nie tylko buzia Natalki się rozpromienia, ale i moja również.W zeszłym roku ,w każdym przedświątecznym poście, proponowałam Wam piosenki, bez których ja nie mogę się obejść, w tym cudownym czasie i które ostatnio znowu rozbrzmiewają w moim domu. W tym roku podtrzymam tą moją tradycję i dziś proponuję Wam  "Joy to the world" Faith Hill.
Zapraszam więc ,i do słuchania , i do oglądania.
 












Udanego weekendu :-)...

28 komentarzy:

  1. Piękne dekoracje świąteczne!!!!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, śliczne rzeczy!! Szczególnie cudny wianek z Mikołajem.
    Też właśnie jestem w trakcie szycia łosi, sarenki itp. tildowych różności:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w święta też nie może obyć się bez czerwieni .... tylko nie umiem sama tak tworzyć jak Ty .....

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne są te renifery i miśki, nie dziwię się radości Natalki. No muszę sama takie uszyć, choć pewnie tak pięknie nie wyjdą.

    OdpowiedzUsuń
  5. koniki obłędne :) i cała ferajna fajowska :) chciałabym umieć szyc ale talentu brak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczne zabawki,...mnie tez buzia sie smieje na ich widok..piekne zdjecia i juz masz w domu swieta...Moj faworyt to jelonek..Pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz niesamowite pomysły, wszystko wykonane z taką starannością, zawsze mnie zachwycasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach jak widzę takie cudne dekoracje (z Jelonkiem na czele;-) kocham Święta jeszcze bardziej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. sarenki są po prostu mega, super, zaczepiste :) zakochałam sie po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę ,że I Wam się spodobały.I dziękuję,za każde słowo, bo wiem ,że w tym przedświątecznym okresie , każda minuta na wage złota.;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne dekoracje stworzyłaś! U nas też czerwień będzie królować w dekoracjach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja! Ależ ja uwielbiam ten przedświąteczny czas! Dziękuję za ostatni komentarz. Trochę z tym blogiem zagmatwałam, no ale tak niestety bywa, jak chce się coś poprawić. Moje Vintagemummy oczywiście zostaje, mam nadzieję, że wena wróci :) I zapraszam do lektury nowego posta. Jeszcze raz dziękuję za ostatni komentarz! Pozdrawiam serdecznie. Olga

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! śliczności :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne koniki i misiaki. Takiego jak Twój w gwiazdki nawet kiedyś kupiłam, tylko niebieskiego na jakimś festynie. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczności! Jelonek podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko takie ładne, zdolna Ty jesteś, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Misiek w gwiazdki jest śliczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. jeszcze tylko pytanko, jak długie i szerokie muszą być kawałki materiału, żeby zrobić taki wianek z pierwszego zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. długie na ok 130 cm a szerokie na 9,5 cm.

      Usuń
  19. Świetny pomysł te szyciowe zwierzątka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewczyny przesyłam Wam wielki usmiech, dziękując za te wszystkie jakże miłe slowa.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gwiazdeczkowy misio jest naj :)
    Buziaki ślę xxx

    OdpowiedzUsuń
  22. O matko,jaka cudna produkcja,faktycznie buźka się śmieje:))Pytałas u mnie o hafty,to moja hafciareczka tak potrafi,nie ja:))

    OdpowiedzUsuń