piątek, 30 listopada 2012

LIEBSTER BLOG


Dziewczyny na początku chcę Wam podziękować za tyle tak sympatycznych słów pod ostatnim postem.Miód na moje serce.Po drugie chciałam pochwalić się nagrodą.Zostałam wyróżniona przez Anię z  bloga  Aleja 57 tym oto wyróżnieniem. Ogromnie się cieszę i z przyjemnością dołączę do zabawy odpowiadając na pytania.


1.Wakacje w górach czy nad morzem?
nad morzem z książką
2. Z rana kawa czy herbata?
kawa
3. Dobra książka czy kino?
książka
4. Który kolor najbardziej lubisz - napisz dlaczego.
beże-pewnie dlatego że są subtelne i dobrze się czuję w ubraniach o tym kolorze
5. Zdecydowanie kot czy może pies?
kocham wszystkie zwierzaki, ale zdecydowanie pies
6. Które święta wolisz? Boże Narodzenie czy Wielkanoc?
ze względu na radosny nastrój i radość w oczkach Natalki-Boże Narodzenie
7. Ulubione danie wigilijne?
dania...barszcz z uszkami , śledzie , karp, kutia...
 
Moje pytania są następujące
1 Jane Austen czy Emily Bronte
2 rozważna czy romantyczna
3 Hamlet czy Makbet
4 baśnie braci Grimm czy Andersena
5 nocny marek czy ranny ptaszek
6 choinka żywa czy sztuczna
 7 daleki wschód czy zachód
8 modern czy vintage
9 vanilia czy czekolada
10 kolorowo czy monochromatycznie
A do zabawy zapraszam dziewczyny z nastepujących  blogów
WIETRZNE PRZEMEBLOWANIA

Zapraszam do zabawy i po wyróżnienia.
 

11 komentarzy:

  1. tak, te dekoracje wspaniałe pokazałaś, a wełniane serducho skradło moje na zawsze :)) Gratulacje z za wyróżnienie, to bardzo miłe ;)) i zapraszam na moja rozdawajkę jeśli masz ochotę ;))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i nie dziwię się, że wyróżniona zostałaś :-) Piękny masz blog :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo jej a teraz widzę, że i mi się oberwało wyróżnienie ;-)) Dziękuję bardzo :-) Miło mi :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jowi kochana dobrze, że to nie dla mnie te pytania bo pierwsze byłyby dla mnie nie do przeskoczenia w tej formie. Nie wiedziałabym jak wybrać! ;)Obie kocham! ;)Tak na marginesie fajne pytania!
    Miłego dnia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A zapomniałam bardzo mi się podoba nowy banerek! Paaa!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny nowy banerek:)))
    uściski i gratuluję wyróżnień

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżniania, tak jak wspominałam poprzednio zasługujesz na nie:) Miło dowiedzieć się nowych rzeczy o Tobie:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oszolomil mnie twoj swiat ♥mam nadzieje ze u mnie bedzie kiedys tez tak pieknie

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje wyroznien
    milo jest dowiedziec sie czegos o tobie
    a te lustra z poprzedniego postu:) po prostu szczeka mi...
    ja uwielbiam taki efekt, wracam, by jesszcze nacieszyc oko
    usciski!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyróżnienia!!!Też zauważyłam, że nowy banerek:) bardzo ładny! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń