wtorek, 16 października 2012

BYE BYE SUMMER

 
Witajcie kochane
I do Grecji nadciągnęły jesienne, chłodniejsze dni. Jeszcze 2 tygodnie temu wygrzewałam się na plaży a dziś przyjaźnie spoglądam na kubek ciepłej herbaty i cieszę oczy ogniem tealightów. Zdecydowanie jestem istotą lubiącą ciepło i mam nadzieję ,że jeszcze będzie wiele słonecznych dni a to jedynie chwilowa przerwa, dająca wytchnienie roślinności. Bo choć lubię jesienne dni to dopadła mnie dziś swoista melancholia , absolutnie nie przygnębiająca ,która dość specyficznie mnie nastroiła. Zaowocowała dzisiejszym postem , wspomnieniem lata.















Udanego tygodnia ...
P.s.Dziękuję Wam za każde słowo pod ostatnim postem...

 
 

30 komentarzy:

  1. Jowi...sliczne zdjecia..piekna plaza..slodkie Twoje dziecko, Ty sama wygladasz na nastolatke a ja myslalam ze z Ciebie juz dorosla kobieta...hihihi,,no i te klimaty na zdjeciach...swietna ta Twoja Grecja.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę ,trochę i"strzeli " mi równo 35 latek, więc nastolatka ze mnie żadna, ale miło czasem usłyszeć ,że nie wygląda się na swój wiek ;-).

      Usuń
  2. Uwielbiam oglądać takie wakacyjne zdjęcia z plaży. Ale masz fajnego kędziorka ;)
    Pozdrawiam,u nas już jesień pełną gębą, ogrzewanie już nawet włączone ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak , tak-mamy fajne i kochane "Kędziorki".

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne plażowe zdjęcia.
    Natalka ma prześliczne loczki,
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku JOwi to Twoja coreczka??? jaki kochany aniolek kedziorkowy:-))))) sliczna:-)))) ale fajne fotki i muzyczka w tle:-))) Slicznotki dwie nasze!!!:-))))

    OdpowiedzUsuń
  6. o tak masz figure młodej dziewczynki...tylko zazdrościc:)0 ale ta twoja córcia szybko rośnie..piekna dziewczynka:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło tak powspominać ciepłe dni jak za oknem pada deszcz i jest szaro...
    Zdjęcia urocze:)Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja na te loczki patrzę z uśmiechem:)
    Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. ach jak letnio... i wakacyjnie, cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe letnie wspomnienie, mieszkasz na wyspie?od jak dawna jestes poza granicami kraju?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mieszkam na wyspie, ale w pobliżu Larisy.W Grecji mieszkam dopiero 2,5 roku.

      Usuń
  11. Eh, wspomnienie lata... Ja patrząc za okno już żyję następnym , a nie minionym :) Chociaż to bardziej ze względu na to, że od przyszłego roku też będę mogła fotografować swojego małego skarbeńka!
    Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie dziwię się ,że już nie możesz się doczekać następnego lata.Tymczasem dbaj o siebie w te chłodne jesienne dni,żeby nie złapać jakiegoś paskudnego przeziębienia.

      Usuń
  12. Piękne, urocze pełne ciepła wspomnienia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne wspomnienia, teraz nic tylko zamknac je w ramkach :)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  14. Az mi się cieplej zrobiło jak obejrzałam twoje zdjęcia:)Córeczkę masz prześliczną:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie fajne rodzinne zdjątka! :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie słoneczne i ciepłe zdjęcia! - w sam raz na deszczową aurę, jaka jest dziś u mnie. A córcię masz śliczną, mnie też zauroczyły te loczki :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. To ja zacznę od końca :-) Od słów Twoich, że dziękujesz za każde słowo pod ostatnim postem.. A tak naprawdę to ja Ci dziękuję! za Twój talent :-) Z wielką przyjemnością będę tu zaglądać :-) I ja też kocham ciepło! I u mnie (w USA) też jeszcze dwa tygodnie temu było gorąco a teraz już prawie mróz.. i wygrzewanie się pod kocem i chwytaniem zapachów jesiennych świeć :-) Przepiękna ta Twoja córeczka i przepiękne zdjęcia! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne wakacyjne wspomnienia Jowi. Wyglądacie fantastycznie.
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj i tak Ci zazdroszczę, nawet tego, że jest u Was już chłodniej, to przecież nadal nie to co u nas. Cudne zdjęcia:) Pozdrawiam, a na poprawę humoru zapraszam do mnie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak miło:))).Pierwsze zdjęcie jest cudowne...dwa dzióbki, jak skowronki:))

    OdpowiedzUsuń
  21. dzięki kochane za odwiedziny...

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia przepiękne, córunia ma fantastyczne włoski:))) Ja też lubię wspominać ciepłe chwile lata:) Pozdrawiam serdecznie.
    P.S. Pogoda taka u nas PL że i mnie powoli dopada melancholia....:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne wakacje!Ja w tym roku niestety nie wyjechałam nigdzie dalej i teraz to czuję:-( pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiekne zdjecia. Jeszce macie troszkę ciepełka u siebie ? bo u nie juz brrr.
    Macham jesiennie.

    P.S dziekuje,dziekuje za wyróznienie.

    OdpowiedzUsuń
  25. ale piekne zdjęcia aż się rzmarzyłam... lato, piasek, morze=cudownie. Fajne z Was dziewczyny:)))

    OdpowiedzUsuń
  26. ale cudowne fotki:)a ile miałyscie zabawy:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń