wtorek, 12 kwietnia 2011

 Od stolika się zaczęło...

Na początku przymiarek do tego posta miałam  pokazać jedynie stolik , który sobie odnowiłam i nieco zmodernizowałam Jeśli jesteście ciekawe ,jak wyglądał wcześniej,zapraszam tutaj.Wyrzuciłam stary paździeżowy okrągły blat i zastąpiłam go,jak widać tacą.Odnawianie go polegało w dużej mierze na ścieraniu papierem ściernym lakieru ,jakim był pokryty i pomalowaniu go emalią do drewna.No, ale potem stwierdziłam, że takiego nagiego , go nie pokażę ,a ponieważ Wielkanoc tuż tuż, zagościły na nim zajączki.








i wspaniała hortensja

          Później pomyślałam, że skoro pokazałam już te dwa zajączki to ,może po prostu pokażę dziś wszystkie "szaraki" pod moim dachem.





A oto kolejne, mieszkające w pokoiku Natalki-na latarenkach.






I na mebelkach



Plus oczywiście te z Romantycznego Domu , które niedawno pokazywałam.


I jako ostatni ,najstarszy z moich zajączków, słomiany, w towarzystwie jajeczek ,które owinęłam sobie sznurkiem.Miało wyjść nieco ekologicznie.


No a na sam koniec , jak zwykle nowinki z ogródka


HORTENSJA

i

KONWALIA

Pozdrawiam Was słonecznie i wkrótce zapraszam na "Kurzy post"

12 komentarzy:

  1. Ach pięknie jest już u Ciebie, nastrój bardzo świąteczny. Stolik z tacą wyszedł znakomicie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie stoliki baaardzo mi sie podobaja, sama szukalam czegos podobnego ale do ogrodu.
    Taca jako blat jest swietnym rozwiazaniem.
    Posiadasz mase kroliczkow, te porcelanowe z dlugasnymi uszami sa suuuuuper!
    Konwalie i hortensje uwielbiam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Stoliczek jest śliczny. piękne masz świeczniki.
    Zajączki -cała kolekcja jest rewelacyjna.
    A hortensja-zazdroszczę Ci jej bo moja hodowla padła:(
    buziaki.
    piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello Jowi,
    thank you for visiting my blog ..
    the pattern of the Amsterdam Porches is still available, it is from Thea Gouverneur ..
    Good luck,
    greetings from Petra
    P.S. my language is Dutch,(from Holland )

    http://www.theagouverneur.com/amsterdam_porches-0026000579113.aspx

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam! Trafiłam do Ciebie przypadkiem i zostaję :-) Masz piękne, klimatyczne wnętrze i śliczne dodatki. Super "wyszedł" ten stolik. Na nim widać też ciekawe świeczniki. Pewnie też Twoje dzieło?
    Zapraszam do mnie www.staniszkowymiszmasz.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie zrobilas ten stolik. Bardzo mi sie podoba. Podoba mi sie rowniez Twoj regal.
    A zajce sa miluskie!

    Pozdrawiam
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie dziękuję za odwiedziny , Pozdrawiam gorąco i pozwolę sobie być częstym gościem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pięknie i wiosennie już u Ciebie.
    Jestem tu pierwszy raz, więc chciałam się przywitać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ ogromna rodzina przecudnych zajączków.Ślicznie u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie dziękuję za Wasze komentarze. Uskrzydlają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapomniałam dodać, że serdecznie witam nowych odwiedzających.Do kolejnych odwiedzin.:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bravo! Stolik pieknie sie preznetuje w nowej szacie a zajaczki sa takie urocze!
    Bardzo bardzo mi sie podba.

    OdpowiedzUsuń